Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:589532
 
Evaluation:
Published: 22.05.2020.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 16 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
1.  Kompetenču pieeja, tās raksturojums    5
1.1.  Jēdziens kompetence    5
1.2.  Kompetences izglītības mērķis    6
1.2.1.  Pirmskolā    6
1.2.2.  Pamatizglītībā    6
1.2.3.  Vidusskolā    7
1.3.  Redzējums par skolēnu    8
2.  Eiropas izglītības sistēmu pieredze (Igaunija, Somija)    9
2.1.  Igaunijas pieredze izglītībā    9
2.2.  Somijas pieredze izglītībā    10
3.  Izglītības sistēmas attīstība Latvijā    11
3.1.  Izglītības sistēmas attīstība    11
3.2.  Pirmie latviešu tautības pedagogi    12
3.2.1.  Atis Kronvalds    12
3.2.2.  Jānis Greste    13
3.3.  Izglītība brīvvalsts laikā    13
3.4.  Izglītība padomju varas gados līdz mūsdienām    14
  Izmantotās literatūras saraksts    16
Extract

20.gs. 90. gados latviešu vēsturniekiem visai nozīmīgi bija jaunākās paaudzes trimdas vēsturnieku E. Andersona, A. Ezergaiļa, K. Kangera darbi, kā arī A. Plakana centieni veidot “tiltu” starp ASV un Latvijas vēsturniekiem. 90. gados ievērību guva tolaik jaunās un vidējās paaudzes zinātnieki, kuri aktīvi iesaistījās vēstures pārvērtēšanā, un daudziem no viņiem vēlāk bija nopietna ietekme uz nozares attīstību arī kā zinātnes administratoriem. Tomēr visumā paaudžu maiņa ir notikusi samērā pakāpeniski. Būtisku ietekmi uz nozares attīstību kopš neatkarības atgūšanas atstājuši kā vecākās paaudzes, tā arī vidējās un jaunākās paaudzes zinātnieki.
Viens no virsmēķiem 2020. gadam ir “kvalitatīva un iekļaujoša izglītība personības attīstībai, cilvēku labklājībai un ilgspējīgai valsts izaugsmei”. Vīzija par kvalitatīvu un iekļaujošu izglītību 2020. gadā ir kā organiska mūsu ikdienas sastāvdaļa, kas ir apzināta izvēle un vaļasprieks, nevis slogs un vilšanās. Zināt un prast, ātrāk un precīzāk mācīties un studēt kopā neatkarīgi no sociālā, ekonomiskā un veselības stāvokļa. ( Izglītības un Zinātnes minitrija, 2013).
Pēc mērķu un vīziju izvirzīšanas vispārējā izglītība, profesionālā izglītība un augstākā izglītība Latvijā 2020. gadā būs ar radošu domāšanu, svešvalodu attīstību, ģeogrāfiski un sociālekonomiski pieejama, jauniešu karjeras izvēli atbalstoša, godīgu atalgojumu nodrošinoša, efektīvi pārvaldīta, modulāri strukturēta, optimāli pieejama un starptautiski konkurētspējīga. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,98 €
Work pack Nr. 1379376
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register