Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:655051
 
Evaluation:
Published: 02.02.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Pirmdiena.
Tēma. Tomiņa rotaļlietas.
Dominante. Apkārtne.
Pakārtotie darbības veidi. Runa. Konstruēšana.
Mērķis. Priekšstatu par rotaļlietu veidiem, to izgatavošanas materiāliem bagātināšana.
Uzdevumi.
Attīstīt locīšanas prasmes, pirkstu muskulatūru, precizitāti un orientāciju plaknē.
Nostiprināt uzmanību un domāšanu praktiski darbojoties.
Uzskate, materiāli. Aplikāciju papīrs, šķēres.
Strādāju pēcpusdienas cēlienu.
Mudinu bērnus atcerēties Tomiņa rotaļlietas, atceramies, aplūkojam un nosaucam, no kāda materiāla tās darinātas – plastmasa, koka, metāla, auduma. Vaicāju, vai rotaļlietas var būt no papīra. Bērni atbild, ka nevar. Bet es mudinu atcerēties mūsu gatavotās kartona mašīnas, parādu papīra lelles ar papīra tērpiem. Tagad bērni piekrīt, ka rotaļlietas var būt arī no papīra. Parādu arī no papīra izlocītu vilku, lapsu un tādu „mutīti”, kas uzvelkama uz abu roku īkšķiem un rādītājpirkstiem un virināma abos virzienos. Bērni arī vēlas izlocīt tādas rotaļlietas. Dažas meitenes pievēršas papīra leļļu ģērbšanai, bet citi gatavi locīšanai. Visi grib „to mutīti”. Darbiņš grūts, bet ar manu palīdzību pamazām tiekam galā un vecākus varam sagaidīt ar smieklīgi virināmu „mutīti” uz pirkstiņiem.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register