Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:816041
 
Author:
Evaluation:
Published: 22.05.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 20 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    3
  Annotation    4
  Ievads    5
  Teorētiskā daļa    8
1.  AUGSTĀKĀ IZGLĪTĪBA    9
1.2.  Iestādes un studiju programmas    10
1.2.1.  Iestādes    11
1.2.2.  Studiju programmas    11
2.  STUDIJU IZVĒLES PROBLĒMAS    14
2.1.  Ceļš uz pareizo izvēli    15
2.2.  Pareiza karjeras izvēle    16
  Praktiskā daļa    19
3.  METODES    20
3.1.  Anketu analīze    20
3.1.1.  Anketa vidusskolēniem    20
3.1.2.  Anketa studējošajiem    27
3.1.3.  Intervija analīz    32
  Secinājumi    34
  Literatūras saraksts    35
  PIELIKUMS    37
Extract

Secinājumi
1. Kursa darbā izvirzītā hipotēze apstiprinājās tikai daļēji. Tikai daļa aptaujāto saviem spēkiem meklē informāciju par pieejamām studiju programmām un to specifiku.
2. Liela daļa, aptuveni puse, no aptaujātajiem vidusskolniekiem, vēl nav izvēlējušies par labu mācībām kādā no valsts augstskolām.
3. Informācija par tālākizglītības iespējām ir pieejama, taču liela daļa darba ir atstāta studēt gribošā rokās – meklēšana, pētīšana u.t.t
4. Liela daļa vidusskolnieku nav nobrieduši pašreizējā situācijā izdarīt izvēli par turpmāko izglītības turpināšanu.
5. Izvēloties augstskolu, kur turpināt mācības, nonākot pie RSU, daudzi balstās uz sabiedrībā pieņemtiem stereotipiem: RSU ir grūti mācīties, RSU studentiem nav dzīves, RSU piedāvā tikai medicīnu u.c
6. Svarīgs aspekts studējot ir dzīvesvieta, tās atrašanās vieta, attālums no mācību iestādes.
7. Lai gan vidusskolniekiem ir tendence pašiem izdarīt izvēli par turpmāko izglītību, tomēr vēl ir daudz to vidusskolnieku, kuru vecāki izdara izvēles viņu vietā.
8. Lielu lomu izvēles izdarīšanā, par labu savai turpmākai profesijai, spēlē paša vidusskolnieka intereses.
9. Lai gan ir daudz tādu skolēnu, kuri par savu izvēli ir bijuši droši jau kopš 9.klases, ne mazums ir arī tādu, kas, tuvojoties vidusskolas pēdējām dienām, vēl nav izlēmuši.
10. Salīdzinoši maz ir to vidusskolnieku, kas pilnībā apzinās, kur dodas un kādu profesiju vai augstskolu izvēlās.
11. Liela daļa vidusskolnieku izvēloties augstskolas un studiju programmas, nav pilnībā informēti par to, kur īsti dodas, kas viņus sagaida mācību procesā.
12. Puse no aptaujātajiem nemaz nenojauš, kas ir Sociālā darba profesija.
13. Starp studējošajiem ir daļa, kura nav apmierināta ar savu specialitāti. Tātad ir iespēja, ka viņi nepabeigs studijas šajā programmā vai arī, ja pabeigs, tad nestrādās šajā profesijā.
14. Neliels skaits studentu apsver domu par augstskolas maiņu.
15. Salīdzinot studentu atbildes ar vidusskolnieku aptaujas rezultātiem, apstiprinās tas, ka ir maz cilvēku, kuri ejot studēt ir pilnībā informēti par savu izvēli.

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register