Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:853235
 
Evaluation:
Published: 04.08.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 26 units
References: Not used
Extract

Kritēriji pedagoģiskās teorijas izvērtējumam netika atrasti, tāpēc es mēģināju izveidot savus kritērijus, uz kuriem balstījos pedagoģisko teoriju analizē un sava holistiskā modeļa izveidē. Manuprāt kritēriji varētu būt šādi:
1. pedagoģiskās teorijas aktualitāte (idejas, laika konteksts, filozofiskais un metodoliģiskais konteksts, stratēģija, ped.teorijas saistība ar sociāli-politisko stāvokli, ar dzīvi, kulturālais aspekts, tradīcijas u.c.);
2. koncepcijas savdabīgums un novitāte;
3. koncepcijas realizācijas ceļi;
4. psiho-pedagoģiskais aspekts, kulturālais aspekts (humāna ievirze, saskarsmes stils, motivācija u.c.) ;
5. pedagoģiskās teorijas mērķu un uzdevumu skaidrība un precizitāte, zinātniskā un praktiskā nozīme, mērķu un uzdevumu mijiedarbība ar mācību saturu, mijiedarbība skolotāja ar skolēniem, saistība ar dzīvi;
6. pedagoģiskās tehnoloģijas, argumentāte (аргументированность) pedagoģisko instrumentu izvēlē mācību- audzināšanas procesā;
7. piedāvāto tehnoloģiju izmantošana (metodika, paņēmieni u.c.- simboliskais konteksts), rezultatīvie radītāji (paradigma, konteksts, mācību procesa organizācija, pieredze, vērtības u.c.), personiskais aspekts ;
8. pedagoģiskās pieredzes komponentu piedāvājumi (stundu izstrādāšana, didaktiskais materiāls u.c.) ; ped.teorijās efektivitāte.
Problēmas, kas saistītas ar izglītības stratēģiju ir ļoti daudz (metodoloģiskajas, organizatoriskajas u.c.). Inovācijas procesi, kas notiek mūsdienu pedagoģijas izglītības sistēmā, īpaši asi nostāda jautājumu par personības sagatavošanu turpmākajai dzīvei, par pedagoģiskās darbības stratēģijas pilnveidošanu personības sagatavošanā, lai tā būtu augsti izglītota, intelektuāli un emocionāli attīstīta, kas spēj ne tikai integrēties sabiedrībā, bet arī pilnvērtīgi dzīvot mainīgajos apstākļos.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register