Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:889261
 
Author:
Evaluation:
Published: 09.07.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Not used
Extract

Pietiek tikai pieaugušajam asi iejaukties rotaļā, apspiest bērna iniciatīvu, un bērns zaudē interesi, tā var izjukt. Viņš pārstāj rotaļāties Tādēļ līdzdarbība nedrīkst traucēt bērna rotaļāšanos.
Radošo rotaļu vadībā svarīgi ir ievērot, ka rotaļa ir centrēta uz bērnu, tā nevar būt strikti izteikts metodiku klāsts. Taču ievērojamas šādas pamatnostādnes:
tā ir iekšējās pasaules izpratne;
cieņa pret bērnu;
tā ir ticība viņam, viņa individualitātes atbalsts, [2].
D. Dzintere uzsver, ka tātad pastāv zināma saistība starp pieaugušā bērnības rotaļām, prasmi tajās iedziļināties un viņa attieksmi pret rotaļām. Bērna pašapziņu veicina pieaugušā piedalīšanās rotaļās, atbalsts, padoms, ieteikums, aizrādījums, [1].
Pēc autoru uzskatiem, pieaugušam bērnu rotaļā ir liela nozīme, bet tikai tad, kad pieaugušais nepārkāpj pāri rotaļas robežas līknei, kur ir bērna teritorija. Ja pieaugušais nav emocionāli līdzsvarots, labāk rotaļā neiestāties.

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register