Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:903856
 
Author:
Evaluation:
Published: 01.10.2007.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 9 units
References: Used
Extract

Pateicoties teorijai - mēs zinām, bet pateicoties praksei – mēs jūtam. Teorija bagātina intelektu, bet prakse atmodina jūtas.
Vienai teorijai piekrītu, citai nē. Viena patīk, cita liekas praktiski nerealizējama. Rezultātā apzināti vai neapzināti, nonākam pie savas teorijas, kura vada mūsu rīcību.
Prakse – mūsu pagātne, mūsu dzīve, subjektīvu pārdzīvojumu summa, pagātnes neveiksmes, uzvaras, pozitīvās un negatīvās emocijas.
Pilnībā piekrītot J. Korčaka teiktajam ( Избранные педагогицеские произведения.//Януш Корчак – М. Педагогика 1979 – с. 405) man radās vēlēšanās izveidot savus kritērijus, pēc kuriem varētu izvērtēt pedagoģisko teoriju.
Pedagoģiskās teorijas izvērtēšanas kritēriji varētu būt šādi:
1. atbilstība mūsdienu prasībām.
2. humānisms un demokrātisms.
3. dabatbilstība ( atbilstība vecuma īpatnībām ).
Izvērtēšanai izvēlējos J. A. Komenska pedagoģiskās idejas, jo viņa teorijas skan mūsdienīgi arī mūsu gadsimtā. Kas liekas pat nereāli, un apbrīnas vērts. Lasot viņa pedagoģisko teoriju, radās pārdomas par mūsdienās ieviesto kristīgās mācības stundu. Jo man ir savas domas par šo mācību priekšmetu, kādu es to iedomājos.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register