Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:940340
 
Author:
Evaluation:
Published: 02.02.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 24 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads   
1.  Izglītības saturs un metodes pirmsskolas bērnu socializācijā   
  Darba organizācija skolā, pirmsskolas izglītības iestādē, ģimenē   
  Mācību un audzināšanas saturs un metodes   
2.  Audzināšanas un mācīšanas – mācīšanās principi un metodes mūsdienu bērnu socializācijā pirmsskolā   
  Veseluma pieeja pedagoģijā   
  Valdorfskolas principi pedagoģijā un socializācijā   
  Nozīmīgākie pētījumi, sagatavojot pirmsskolas bērnus skolai   
  Programmas “Soli pa solim” loģika, filozofija, galvenie principi un individuālā pieeja mācību procesam   
  Montesori pedagoģija, galvenie principi un metodes   
  Secinājumi   
Extract

Sabiedrībā valda uzskats, ka bērnu pirmsskolas izglītības mācību programma nozīmē bērna iekļaušanu skolas atmosfērā un māca kā uzvesties skolā, taču tas tā nav. Saistībā ar mācīšanos bieži tiek izteikts spriedums, ka mācīšanās nav viegla, bet savā veidā to dara visi. Sadzīvē ikviens zina, kā to dara, un labprāt pamāca citus. Mācīšanās būtībā ir sarežģīta nodarbe un neiespējama bez otras būtiskas darbības – mācīšanas. Lai mācīšanu varētu veikt pirmsskolas izglītībā jābūt labi sagatavotiem, zinātkāriem pedagogiem. Ne velti mūsu valsts izglītības likumā ir šī prasība - pirmsskolas pedagogiem atbilstošu augstāko izglītību un tieši ar pirmsskolas kvalifikāciju. Tāpēc ir radies šis darbs, lai pētītu metodes pirmsskolas izglītībā un atrastu katram bērnam atbilstošu pieeju, individuālu pieeju. Lai pētītu kā veidot bērniem vēlēšanos mācīties, lai pētītu kā veidot prasmi sadarboties vienam ar otru, sadarboties grupās. Kādas metodes būtu nepieciešamas, lai radītu bērnam pozitīvu attieksmi, motivāciju mācīties. Lai radītu bērnos vēlēšanos mācīties, nepieciešams ievērot pakāpenības principu. Bērnam zudīs interese par mācīšanos, ja uzdevums, ko izvirza skolotāja, būs neatbilstošs viņa attīstības līmenim. Ja uzdevums par grūtu – bērnam zudīs interese un arī pašapziņa, jo viņam liksies, ka viņš to nevar izdarīt; ja uzdevums pārāk viegls – arī zudīs interese, jo viņam liksies, ka viņš jau tāpat visu zina, bet pie mazākās piepūles radīsies nepatika un negatīva attieksme pret mācīšanos.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1182947
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register