Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:948703
 
Author:
Evaluation:
Published: 22.08.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 22 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  Bērnu attīstību ietekmējošie faktori    7
2.  Bērnu vecumposma raksturojums    9
2.1.  jaunākā skolas vecuma bērnu vispārējais raksturojums    9
2.2.  pusaudžu vecumposma raksturojums    12
2.3  problēmbērnu personības psiholoģiskās īpatnības    14
3.  Pamatskolas vecuma bērnu audzināšanas grūtības un cēloņi    17
3.1.  ģimenes ietekme    18
3.2.  audzināšanas problēmas skolā    21
3.3.  sociālās vides ietekme    23
3.4.  kā rodas „ielas bērni”    23
4.  Likumdošana par bērnu tiesību aizsardzību    28
5.  Sadarbības metodiskie paņēmieni problēmbērnu audzināšanas trūkumu novēršanai    31
6.1.  pētījumā izmantoto metožu apraksts    35
6.2.  pētījums norise    35
6.3.  pētījuma rezultātu analīze    45
  Secinājumi    46
  Izmantotā literatūra    49
Extract

Bērnu attīstību ietekmējošie faktori

Bērns attīstās triju galveno personības attīstības faktoru ietekmē – iedzimto dotumu, vides un audzināšanas – ietekmē. [9;94]
Iedzimtie dotumi ir vai nu pārmantoti no iepriekšējām paaudzēm, vai nu iegūti embrija attīstības periodā. [9;94] Iedzimtas ir tādas īpašības, kuras pārmantotas no vecākiem ar viņu olšūnas un embrija esošo gēnu palīdzību. Apdāvinātība matemātikā un mūzikā arī tiek uzskatīta par iedzimtu, bet par iedzimtu nevar uzskatīt cilvēka morālo uzvedību, pasaules uzskatu, interesi par kādu profesiju. Kā arī nevar uzskatīt, ka bērna pretsabiedriskā uzvedība ir iedzimtība, kuras rezultātā rodas problēmbērni
Nenoliedzami, ka embrija periods ir ļoti svarīgs bērna attīstībā, tāpēc ļoti svarīgi, lai mātei grūtniecības periodā būtu veselīgs dzīves veids un pilnvērtīga pārtika utt..
Vide bērnu ietekmē atbilstoši tam, kādā attīstības pakāpē viņš atrodas, kāda ir viņa agrākā pieredze un nostāja. [9;94] Viens un tas pats notikums var dažādi ietekmēt vienāda vecuma bērnus.
...jo daudzveidīgāka ir bērnībā gūtā dzīves pieredze, jo sekmīgāk bērns var apgūt visas cilvēces bagātīgo pieredzi. [1; 12]
Bērna iekšējā attīstība un vides ietekme katrā attīstības pakāpē savienojas savādāk, veidojot atbilstošai pakāpei tipisku attiecību kopumu.
Ja cilvēks savas bērnu dienas ir pavadījis bez saskarsmes ar pašiem mīļākajiem un gudrākajiem cilvēkiem, kas viņu parasti mīlējuši, - bez saskarsmes ar vectētiņu un vecmāmiņu, viņš ir zaudējis tūkstoš brīnišķu pasaku, tūkstoš aizrautīgu pastaigu, tūkstoš prieku par piepildītu vēlēšanos, tūkstoš gudru padomu, viņš tūkstoš reižu vairāk ir bijis neaizsargāts, tūkstoš reižu vairāk paklupis un saņēmis tūkstoš reižu mazāk līdzjūtības nelaimē.[1;155,156]

Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register