Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:992777
 
Author:
Evaluation:
Published: 05.05.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Prakses vietas raksturojums, pašanalīze    3
2.  Bērnu personības jomu izpētes rezulti    5
3.  Divu nedēļu nodarbību plānojums integrētā pieejā    13
4.  Pedagoģisko situāciju raksturojums    17
Filmētās nodarbības konspekts, analīze    18
6.  Izmantotā literatūra    22
Extract

Integrētas nodarbības pašanalīze
Atbilstoši nodarbības mērķim un uzdevumiem, varu izdarīt secinājumu:
Uzdevumus izvirzīju atbilstoši tēmai un vecumposmam, pilnveidojot pašapkalpošanās konstruēšanas prasmes un zināšanas par gājputniem.
Rīta cēlienā rosināju palīdzēt bērniem apliet augus, noslaucīt ar lupatiņu putekļus no augu lapām. Nostiprinu pašapkalpošanās iemaņas( noslaucīt putekļus, saslapināt lupatiņas, izskalot ) un orientēšanos grupā, tā veicinot bērna patstāvību un darbīgumu.
Rotaļnodarbību uzsāku ar dzejoli, lai bērnus sagatavotu un mobilizētu nodarbībai. Iesākumā pārrunājam par gadalaikiem, kas palīdz bērniem noskaidrot esošo gadalaiku, kas ir svarīgākie pavasara vēstneši. Pārrunājām par gājputniem, to atgriešanos. Piedāvāju bērniem atpazīt putnu balsis, bērni cenšas atminēt, kad putna nosaukums ir atminēts, tad iepazīstamies ar putna izskatu un mājvietu, kur mitinās putns. Jāpiestrādā pie jautājumu uzdošanas, lai bērniem būtu vieglāk un skaidrāk atbildēt. Jāpievērš uzmanība ir savai runai, jo uztraukumā bieži pārsakos vai sajauc.
Lai bērniem būtu iespēja izkustēties, piedāvātās pirkstiņrotaļas bērniem patīk. Veicot praktisko darbu pievēršu uzmanību katram bērnam, gan mudinot, gan uzslavējot par paveikto, radot pozitīvas emocijas. Ikdienā bērniem tiek piedāvāts pašiem paņemt nepieciešamos palīglīdzekļus darba veikšanai ( novērojumi, liecināja, ka šķēres bija nepieciešams dot pēdējās, lai nespēlētos un neākstītos ar tām). Pirms darba veikšanas bērniem sniedzu neprecīzu uzdevumu instrukciju, kas nedaudz izjauca ieceri kā konstruēt izvēlēto lietu, bet tas neradīja problēmas gala darba rezultāta ieguvei. Grupā ir daži bērni, kuriem ir nepieciešama individuālā pieeja, līdz ar to šiem bērniem tiek pievērst vairāk uzmanības, jo pārējie grupas bērni cenšas būt patstāvīgi ( grupas kopumā, viņi necenšas neko darīt , sēž un nodarbojas ar blakus lietām). Bērniem tiek dota iespēja pašiem sakārtot darba vietas, lai veicinātu pastāvīgumu. Tā kā darba temps ir dažāds grupiņā, tad bērniem, kuri ātrāk ir pabeiguši darbiņu un sakārtojuši savu darba vietu , tiek piedāvātas galda spēles, lai tiktu aizpildīts laiks, kamēr pabeigs visi bērni.
Šīs grupiņas bērniem ļoti patīk dažāda veida rotaļas, līdz ar to jaunas rotaļas apgūšana, radīja pozitīvu emocionālo pacēlumu, bērni pēc rotaļas apgūšanas vieni paši atdarināja brīvajos brīžos.
Uzskatu, ka manis izvirzītais mērķis un uzdevumi ir izvirzīti saistībā ar bērna interesēm un vajadzībām, tos esmu sasniegusi, tā pilnveidojot bērna prasmes un attīstot bērna zināšanas un intereses par izvirzīto tēmu.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,98 €
Work pack Nr. 1338901
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register