Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:214016
 
Author:
Evaluation:
Published: 02.12.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Used
Extract

SECINĀJUMI
Darba gaitā sasniegts pētījuma nmēŗkis: noskaidrot, kāda ir Latvijas televīzijas mediju loma sabiedrības veidošanā un izpētīt kurš Latvijas televīzijas kanāls iedzīvotājus piesaista visvairāk.
Apkopojot pētījumu pierādās arī hipotēze, ka Latvijas televīzijas mediji interesējas par jautājumiem , kas piesaista sabiedrības uzmanību.
Latvijas televīzijas medijiem ir liela loma sabiedŗibas veidošanā, tie sevi peisaista ar dažādām izklaidēm, ziņu pārraidēm un seriāliem. Izpētot iztrādas, ka visvairāk skatītājus piesaista TV3 kanāls.
Pētījuma laikā nonācu pie atziņas- vispopulārākais no Latvijas televīzijas kanāliem ir tas , kurš spēj piesaitīt vislielāko auditorijas uzmanību.
Mediji veido masu viedokļus, vajadzības, attieksmes un ticības, ietekmē cilvēku uzvedību.
Mūsdinās sabiedrības intereses ir tik dažādas, ka visiem nevar izpatikt, bet televīzija cenšas visu apvienot , lai tā piederētu pie sabiedrības veidošanas un pagaidām viņai, tas izdodas.





Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register