Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:734307
 
Evaluation:
Published: 13.01.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 1 units
References: Used
Extract

Profesors Igors Puškarevs bērnu definē kā personību, “kura nepārtraukti turpina attīstīties.” [1, 10] Viņš
arī piemin ANO Ģenerālās asamblejas 1989. gadā pieņemto bērnu tiesību konvenciju, kas “balstās uz mūsdienu koncepciju par bērniem kā sociālu grupu, t.i., atzīst bērnus kā aktīvu sabiedrības daļu. Atbilstoši šai nostādnei bērniem jārada iespējas paust savu viedokli, izteikt savas vajadzības, būt uzklausītiem un atzītiem, jāatbalsta bērnu sabiedriskās aktivitātes.” [1, 10] Turklāt, ļoti svarīgi tas ir tāpēc, ka “bērna līdzdalība sabiedriskajās aktivitātēs sekmē viņa kā personības daudzpusīgu attīstību.” [1, 10] Saistībā ar socializāciju autors atgādina, ka “bērni socializējas vērojot, atdarinot un vērtējot paraugus, līdzdarbojoties, mācoties” [1, 21], vienlaicīgi brīdinot, ka “sociālās vides ietekme var būt .. arī negatīva (izkropļota informācija, kaitīgie paradumi).” [1, 21]
Puškarevs izdala četras dažādas sociālās vides, kas vienlaicīgi ietekmē bērnu: ģimene, draugi un paziņas, skola un ikdienas dzīves parādības un notikumi, kam, pēc profesora domām, ir situatīva socializējoša ietekme.
Puškarevs uzskata, ka ģimenes socializējošā loma izpaužas ģimenes dzīvesveidā, vecāku …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register