Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:799530
 
Author:
Evaluation:
Published: 23.10.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Extract

Kā atzīst V. Olinss, tad franči bija pirmie, kas pa īstam aizsāka zīmolveidību un šīs valsts zīmola pārradīšana notiek atkal un atkal - sporādiski un bieži vien varmācīgi[1]. Viņš arī pieblist, ka nacionālā zīmola veidošanas uzdevums tāpat kā komerciālā, ir radīt skaidrus, vienkāršus, iezīmīgus postulātus, kuru pamatā bieži vien ir emocionālas kvalitātes, kas viegli simbolizējamas kā verbāli, tā vizuāli, un šiem postulātiem jābūt viegli saprotamiem un pietiekami elastīgiem, lai tos varētu pielāgot visdažādākajām situācijām un visatšķirīgākajām auditorijām[2], un, Lai tēls stabilizētos, tam jāatbilst tādam kritērijam kā reputācija. Virkne pētnieku tieši šo kritēriju izvirza kā galveno[3]. Francijas tēla gadījumā (un arī runājot par citiem tēliem jeb imidžiem), kā uzskata Larissa Grunig, "imidža veidošanā joprojām nav teoriju" [4], savukārt imidža politikas nozīmību uzsver reālisma piekritēji, kas uzskata, ka, iespējams, pat nebūtu pārspīlēti apgalvot, ka mūsdienās liela daļa varas politikas sastāv no imidža veidošanas[5], un ideju kopums, kas iespaido status quo, ir atkarīgs no imidžu sistēmām. Šīs imidžu sistēmas kļūst pazīstamas un pieņemtas tieši tādēļ, ka tiek pārraidītas ar masu mediju starpniecību un tālāk cirkulē arī personiskajā saziņā[6].…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register