Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:150916
 
Author:
Evaluation:
Published: 16.12.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

6. Speciālie pasākumi kā sabiedrisko attiecību kampaņas pamats.
Pasākumi vai akcijas, kurus rīko kompānija, ar mērķi piesaistīt sabiedrību kompānijas darbībai un produkcijai
Kompānijas komandas profesionālisma pārbaudījums
Lielisku organizāciju reklāma
Speciālo pasākumu mērķis – pievērst kampaņas mērķa auditoriju uzmanību uzņēmumam, organizācijai, tās darbībai vai produktiem.
Pamatprincipi speciālo pasākumu organizēšanā: pasākuma tēmas izvēle; pasākuma plānošana (laika, vietas izvēle), pasākuma programmas un scenārija izstrāde; runas vīru, sabiedrībā pazīstamu personu, ekspertu iesaistīšana, pasākuma mērķis un konteksts kampaņā, mērķa auditorijas un iesaistīto personu uzaicināšana; runu, prezentāciju sagatavošana; informatīvie materiāli masu medijiem; pateicības vēstules pēc pasākuma dalībniekiem, viesiem; pasākuma novērtēšana un analīze.
Galvenie speciālo pasākumu veidi: atklāšanas ceremonijas (uzņēmuma ienākšana jaunos tirgos, jauna produkta ieviešana, jaunas filiāles atklāšana); pieņemšanas; prezentācijas; konferences, semināri; atvērto durvju dienas; izstādes un gadatirgi; tikšanās; gājieni, piketi (plaši izmanto sociālajās, nevalstisko organizāciju, interešu grupu rīkotās kampaņās).
Kampaņas speciālie pasākumi ir vērsti arī uz mediju uzmanības piesaistīšanu, lai sasniegtu masu auditoriju. Kampaņas plānā tiek paredzēta sadarbība ar masu medijiem, izplānojot katram kampaņas speciālajam pasākumam vai aktivitātei dažādas atbalstošas lietas: mediju uzaicinājumi, paziņojumi un preses relīzes, preses konferences un brīfingi.
Galvenie mediju attiecību instrumenti: ziņojums presei, informatīvā pakete, fona informācija, faktu lapa, personu un institūciju biogrāfija, fotogrāfija, autoru raksts, nozares problēmraksts, jautājumu – atbilžu lapa, preses konference, speciālie pasākumi žurnālistiem, intervijas, vēstule plašsaziņas līdzekļa redakcijai.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register