Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:183689
 
Author:
Evaluation:
Published: 23.09.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 30 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  SABIEDRISKO ATTIECĪBU KAMPAŅA    9
1.1.  Sabiedrisko attiecību jēdziens    9
1.2.  SA kampaņas jēdziens, kampaņu veidi, to nozīme uzņēmuma stratēģiskajā plānošanā    11
1.3.  SA kampaņas struktūra un veidošanas pamatprincipi    12
1.3.1.  SA kampaņas plāna izstrāde, tā galvenie etapi    13
1.3.2.  SA kampaņas mērķu un uzdevumu definēšana    13
1.3.3.  SA kampaņas mērķauditorijas un vēstījumu piemērošana tām    14
1.3.4.  SA kampaņas īstenošanas komandas, laika grafika un budžeta plānošana    15
1.4.  SA instrumenti    16
1.5.  SA kampaņas kontroles mehānismi un novērtēšana    20
2.  ZĪMOLS    23
2.1.  Zīmola jēdziens, definīcijas un skaidrojumi    23
2.2.  Zīmols un tā veidošanas paņēmieni. Zīmolvedība    25
2.2.1.  Zīmola veidošanas teorijas    27
2.2.2.  Zīmolu veidi un stratēģijas    28
  LITERATŪRA UN AVOTI    57
Extract

Mūsdienās sabiedriskās attiecības uztver kā komunikācijas procesu menedžmentu, kas palīdz sasniegt organizācijas mērķus, parāda tās filozofiju un palīdz pielāgoties pārmaiņām. Piemēram, Vācijas Sabiedrisko attiecību padomes priekšsēdētājs doktors Horsts Avenarius (Horst Avenarius) grāmatā par sabiedrisko attiecību izpausmes pamatformām min vācu zinātnieka Gintera Benteles (Ginter Bentel) skaidrojumu, ka sabiedriskās attiecības ir informācijas un komunikācijas procesu menedžments starp organizācijām no vienas puses un to iekšējām vai ārējām vidēm no otras puses.
Sabiedriskās attiecības ir tā pārvaldes funkcija, ar kuras palīdzību tiek nodibināti un uzturēti savstarpēji izdevīgi sakari starp kādu organizāciju un to sabiedrību, no kuras ir atkarīgas šīs organizācijas veiksmes vai neveiksmes. Caur sabiedriskajām attiecībām vadība ir informēta par sabiedrisko domu un reaģē uz to. Kā arī sabiedriskās attiecības nosaka un uzsver vadības atbildību par to, lai tā darbotos sabiedrības interesēs [2., 25.lpp.].
Sabiedrisko attiecību darbarīki ir pētniecība un ētiska komunikācija, un to galvenais uzdevums ir veidot pozitīvu organizācijas un tās vadītāja tēlu.
Savukārt, vācu mārketinga profesors Heriberts Mefferts (Heribert Meffert) sabiedriskās attiecības definē kā plānveidīgu, sistemātisku un ekonomisku attiecību veidošanu starp uzņēmēju un sabiedrību, ar mērķi radīt sabiedrībā uzticību un sapratni par uzņēmējdarbību. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,48 €
Work pack Nr. 1245423
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register