Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:195979
 
Author:
Evaluation:
Published: 05.06.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  ANOTĀCIJA   
  ANNOTATION   
  IEVADS   
1.  PLAŠSAZIŅAS LĪDZEKLIS – INTERNETS   
1.1.  Preses relīzes Internetā   
1.2.  PRESES RELĪŽU VEIDI   
  SECINĀJUMI   
2.  INTERNETS – REKLAMĒŠANĀS VEIDS   
2.1.  SIA “FAN”MĀJAS LAPĀ PUBLICĒTĀS PRESES RELĪZES   
2.2.  PRESES RELĪŽU POPULARITĀTE LATVIJĀ   
  SECINĀJUMI   
  IZMANTOTIE AVOTI   
Extract

Kursa darba „Preses relīzes internetā”, mērķis ir tuvāk iepazīstināt ar šiem sabiedrisko attiecību tekstu veidiem. Viens no manis izvirzītajiem uzdevumiem bija izpētīt prešu relīzes nozīmi internetā, konkrētāk SIA „FAN” mājas lapā publicētās preses relīzes. Lai to realizētu tika veikta informācijas vākšana, statistisku datu izpēte, kā arī veikta anketēšana un tās iegūto datu izpēte.
Mūsdienās ikdienu liela daļa sabiedrības saskaras ar internetu un tajā publicētajiem avotiem, tajā var iegūt gandrīz visu, tieši tādēļ tā izmantošanas statistika ir tik strauji augusi un visticamāk vēl arī turpinās augt.
Pētījumi, kuri veikti saistībā ar internetu, ir atrodami ļoti daudz, un nav noslēpums, ka tas ir vislielākais informācijas ieguves avots, līdz ar to var secināt ari to, ka tajā publicētie reklāmas materiāli nes lielus nopelnus, jo spēj cilvēkus informēt ļoti efektīvi un pilnīgi.
Interneta lietotāju straujais pieaugums jau šobrīd rāda, ka tā aktualitāte nerimstas, sabiedrība ir ieinteresēta arī turpmāk iegūt informāciju ātrāk un ērtāk, uz, protams, atsaucas arī vairākas firmas, kuras izmanto internetu savu relīžu publicēšanai.
PĒTĪJUMA OBJEKTS
Internetā publicētās preses rezlīzes.
PĒTĪJUMA PRIEKŠMETS
Preses relīze kā reklāmas avots un tā efektivitāte.
PĒTĪJUMA MĒRĶIS
Šī kursa darba pētījuma galvenais mērķis ir izpētīt internetā publicēto preses relīžu efektivitāti.
PĒTĪJUMA UZDEVUMI
1.Apkopot un sniegt ieskatu par to, kas ir preses relīze.
2.Izveidot anketu par Internetā publicēto relīžu nozīmi sabiedrības dzīvē.
3.Veikt anketēšanu.
4.Apkopot anketēšanas rezultātā iegūtos datus.
5.Izanalizēt SIA „Fan” mājas lapā publicētās preses relīzes.
PĒTĪJUMA HIPOTĒZE
Augot interneta popularitātei, tajā publicētie materiāli iemanto lielāku efektivitāti.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register