Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:564128
 
Evaluation:
Published: 03.11.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 4 units
References: Not used
Extract

Skrejlapas, pamfletus un brošūras bieži izmanto sabiedrisko attiecību kampaņās kā izglītojošus materiālus, kas veicina vēlamo uzvedību.
Tomass L.Herriss (Thomas L. Harris) raksturo bukletus un brošūras kā markas sponsorētus materiālus, kas nodrošina patērētāju ar noderīgu informāciju pretēju produkta pārdošanas literatūrai. Tā ir viena no taktikām arī mārketinga Sabiedrisko attiecību programmās.
Informācija bukletos un brošūrās parasti ir saistīta ar produkta izmantošanu vai mērķpatērētāju interesēm un dzīves stiliem. Taču daudzi kompāniju sponsorēti bukleti sniedz informāciju, kas tieši uz tām neattiecas, piemēram, receptes par ēdienu gatavošanu, vingrojumu un sporta instrukcijas, informāciju par bērnu aprūpi, mājas dzīvnieku aprūpi, slimību profilaksi un ārstēšanu. Tādejādi kompānijas netieši nodarbojas ar labdarību, bet arī uzlabo savu tēlu.
Ārējā komunikācija ar skrejlapām, bukletiem un brošūrām pēc K.Tačera, D. Dereliana un D.Raunera domām (K. Tucher, D. Derelian, D. Rouner) balstās uz tādiem pašiem pamatprincipiem kā jebkurš cits rakstītās komunikācijas materiāls. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1317680
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register