Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:608616
 
Author:
Evaluation:
Published: 31.05.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Not used
Extract

Kopumā uzskatu, ka sabiedriskajām attiecībām ir 3 galvenie uzdevumi, un tie ir sekojoši: 1) sniegt informāciju (galvenokārt, medijiem, kas šo informāciju nogādā tālāk sabiedrībai); 2) viedokļa ietekmēšana, veidošana, uzskatu mainīšana (par labu organizācijas tēlam) un mārketinga veicināšana; 3) pārliecinošu runas spēju demonstrēšana, kā rezultātā tiek veidots uzņēmuma imidžs un reputācija. Protams, šeit var pieminēt, ka svarīga ir ne tikai šī atdeve, ko SA sniedz, lai sasniegtu lielos, galvenos mērķus, bet arī sabiedriskajām attiecībām ir iedalīta loma katra uzņēmuma iekšienē – veidot attiecības un komunikāciju personāla grupā, veicināt saskarsmi personāla un vadības attiecībās, bet, manuprāt, šis uzdevums ir tīri sekundārs.
Iepazīstoties ar dažādo autoru definīcijām par to, kas tad ir sabiedriskās attiecības, secinu, ka kopumā valda vienots priekšstats gan par to funkcijām, uzdevumiem, iesaistītajām pusēm. Tomēr mani ieintriģēja jautājums, vai sabiedriskās attiecības šajā tēla, imidža un reputācijas veidošanas virpulī nav kļuvušas par ieroci, kas vērsts sociālā atbildīguma virzienā...? Es personīgi uzskatu, ka sabiedriskās attiecības ir kā uguns – prasmīgi pielietotas tās sniedz labumu un vēlamo, bet nonākot neprasmīgās rokās spēj nodarīt postu.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,48 €
Work pack Nr. 1242599
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register