Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:107192
 
Author:
Evaluation:
Published: 23.02.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Not used
Extract

Masu komunikācija mūsdienās aizņem svarīgu vietu daudzās cilvēku darbības jomās. Tā ir centrālā daļa, ekonomikas institūciju struktūrā, nozīmīga politisko, reliģisko un izglītības institūciju īpašība. Mediji eksistē kā sistēma, pildot svarīgas funkcijas visas sabiedrības interesēs. Kamēr mediji apmierinās sabiedrības vajadzības, tās ieņems svarīgu vietu mūsu dzīvē.
Masu komunikācijas raksturojumi:
a.Masu komunikācija ir orientēta uz lielu, nevienveidīgu un anonīmu publiku.
b.Ziņojumi tiek nodoti publiski, ar mērķi sasniegt lielāko auditorijas dalu.
c.Komunikators iztiek bez sarežģītas organizācijas, kas var izmaksāt
Masu produkcijas ziņas iekļauj sevī šo ziņu pastāvīgu atkārtošanu.
Masu komunikācijai piemīt izklaides funkcija, kas ir daļa no mūsu dzīvesstila, kultūras un sabiedrības.
Mūsdienās masmedijai līdz ar jaunām tehnoloģijām piemīt straujš attīstības temps. Informācijas nodošanas ātrums ir ļoti liels, savukārt attālums ir relatīvs lielums – tam nav nozīmes. Jaunākie masu mediji ir:
1.Informācijas lielceļš (Information Hihgway) ir 500 kanālu televīzijas modelis.
2.Online servisi – informācijas tikla forma.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register