Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:209025
 
Author:
Evaluation:
Published: 15.02.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
Extract

Sabiedrības informētību, izpratni un attieksmi pret dažādiem jautājumiem lielā mērā veido masu mediji – prese, televīzija, radio un šobrīd jau arī internets. No masu medijos žurnālistu sniegtās informācijas tad arī atkarīgs tas par kādiem jautājumiem sabiedrība vispār būs informēta, par ko tā domās, ko vērtēs un par ko diskutēs. Diemžēl vēl arvien ir vērojama tendence atspoguļot tikai vienas puses viedokli dažādos svarīgos jautājumos un to nu nekādi nevar saukt par objektivitāti.
Latvijā vēl joprojām nav radies arī visas profesionālās vides akceptēts mediju ētikas kodekss. Situācijās, kad būtu nepieciešama profesionālās vides solidaritāte, lai aizstāvētu vārda un preses brīvību diemžēl, parādās nevis žurnālistu viedoklis, bet mediju redaktoru un īpašnieku korporatīvās interese, ko nosaka sīvā konkurence Latvijas mediju tirgū.1
Runājot par žurnālistu ētikas normām, jāpiemin arī tas, ka žurnālisti nereti mēdz iekļūt interešu konfliktā un tādējādi ietekmēt ziņu kvalitāti. Par piemēru minēšu neseno žurnālistes Ivetas Elksnes pretendēšanu uz Latvijas Televīzijas raidījuma “De facto” vadītājas vietu. …

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register