Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:374868
 
Evaluation:
Published: 16.10.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 7 units
References: Not used
Extract

Manheim (1998.) uzskata, ka pastāv trešais spēks ziņu veidošanā – stratēģiskā komunikācija. Pirmie divi spēki ir pats notikums, situācijā iesaistītie cilvēki, bet trešais spēks ir eksperts, kas darbojas par labu noteiktai institūcijai, lobijiem. Tirgus apstākļos mediju vadība samazina finansiālos izdevumus informācijas vākšanai, analīzei, kas noved pie atkarības no politiķiem un varas institūciju preses dienestiem kā informācijas avotiem.
Ziņu atlasi un izvietojuma pozīciju raidījumā nosaka konkrēti kritēriji: laicīgums – cilvēki gaida aktuālas/jaunas lietas, kas risinās tieši šajā momentā, tuvums – skatītājam svarīgākas ziņas, kas risinās viņa tuvumā, sekas – ziņas satura sekas uz indivīda personīgo dzīvi, neparastums – izraisa apbrīnu, interesi, konflikts – pārsteigums, interese, cilvēka interese – skatītāju interese par kādu konkrētu personību, ziņkārība.
Ziņām protams ir savs pozicionējums raidījumā, kuru pamatā ir elementi, kuri spēj regulēt skatītāja uztveri par konkrēto informāciju. Ziņu programma sastāv no dažādām informācijas pasniegšanas formām, piemērām, ziņu moderatora/diktora runātā teksta, reportāžas, intervijām, videocitātiem, ekspertu, notikumā iesaistīto cilvēku komentāri utt. Ziņas, kuras raidījuma veidotāji uzskata par svarīgām, tiek izceltas kā reklāmas, piesakot raidījumu.
Tā kā masu mediji sabiedrībā nosaka diskutējamo tēmu loku, notikumu un lietu attīstības tendences, tad svarīgi, lai televīzijā būtu profesionāli veidotas ziņas, kuru pamatā ir informācijas avoti un ziņu sagatavotāji.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,48 €
Work pack Nr. 1123669
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register