Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:199771
 
Author:
Evaluation:
Published: 23.11.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Used
Extract

Grupas darbā saskatiju tādus sociālpsiholoģiskus fenomenus, kā sociālā fasilitācija (daži grupas locekļi vēl vairāk, nekā bija novērots ikdienā, centās paust savu viedokli un nostāju), sociālā slinkošana (uzskatot, ka dotais uzdevums nav realitāte un nekādas nāves briesmas nedreud, atsevišķi grupas locekļi ļāva pieņemt lēmumu viņu vietā) un informatīvi sociālā konformitāte (piekrita tam grupas loceklim, kurš sniedza visuzticamāko informāciju un apgalvoja, ka tā tas ir – viņš zina) (Reņģe, 2001, 136-156).
Atskatoties uz savu darbību semināra grupu darbā un analizējot to, secinu, ka es pildīju koordinatora lomu, jo centos koordinēt grupas darbību uz mērķa sasniegšanu un uzdevumiem tad, kad lielākā daļa grupas iesaistījās pārāk plašā diskusijā un novirzījās no mērķa – lēmuma pieņemšanas ierobežotā laikā. Es vienmēr ieklausos visos grupas locekļos, neatkarīgi no manas sociālās lomas, jo apzinos, ka katram ir savs viedoklis un patiesība ir kaut kur pa vidu. Ja it jāpieņem lēmums grupas ietvaros, vienmēr iesaku no sākuma katram grupas loceklim paust savu personīgo viedokli, ja jūtos pietiekami kompetenta, tad izskaidroju, kāpēc konkrētā gadījumā mans viedoklis ir vispiemērotākais. Dažreiz, pirms vēl izsaku savu viedokli skaļi, novēroju, kāda ir valdošā nostāja grupā, un vai manu vieodokli respektēs vai labāk šoreiz noklusēt. Bieži vien izvēlos kompromisu, jo, manuprāt, tad tiek ņemts vērā visu viedoklis un izdodas kopīgs grupas viedoklis, kuram vairāk vai mazāk priekrīt visi.
Lai pilnveidotu savu rīcību lēmumu pieņemšanas laikā, man būtu skaidrāk jaapzinās sava sociālā loma grupā un līdz ar to iāizvēlās piemērotāka rīcība. Būtu ieteicams izvērtēt gan savu, gan citu grupas locekļu viedokli objektīvi, ieklausoties ikviena viedoklī. (Reņģe, 2002, 150).

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,48 €
Work pack Nr. 1326883
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register