Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:253790
 
Author:
Evaluation:
Published: 15.05.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 12 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Kultivācijas teorija    4
2.  Kulturālo indikatoru projekts    5
3.  Ļaunās pasaules sindroms    6
4.  Pētījumu rezultāti    7
5.  Kultivācijas teorija attiecībā uz Latvijas medijiem    8
  Nobeigums    11
  Izmantoto informatīvo avotu saraksts    12
Extract

Nobeigums
Mēs katrs varam kļūt par kultivācijas teorijas būtības upuri. Lai no tā izvairītos, ir svarīgi izmantot dažādus medijus, turklāt mūsdienās tas nav nemaz tik sarežģīti, jo jaunās tehnoloģijas nepārtraukti attīstās un atvieglo mūsu dzīvi. Vairs nav nepieciešams stundām sēdēt pie televizora, lai nenokavētu jaunākās ziņas vai kādu raidījumu. Turklāt ir svarīgi arī no tā pasargāt apkārtējos, jo „smagie” skatītāji kļūst atkarīgi no televīzijas un tajā esošās informācijas, viedokļiem un nostājas, tāpēc sarunas ar viņiem kļūst neinteresantas un vienveidīgas. Ja visa sabiedrība pakārtos savu pasaules skatījumu televīzijā redzētajam, dzīve kļūs ļoti vienmuļa, drūma un noslēgta.
Kultivācijas teorija ir viena no populārākajām un arī pamanāmākajām teorijām sabiedrībā. Mēs katrs noteikti zinām vismaz vienu cilvēku ar aizspriedumainiem uzskatiem, kurš tic visam televīzijā redzētajam un to arī uzskata par pareizāko, izvairoties no pašam sava viedokļa. Iespējams, bieži vien tas ir arī galvenais, ko mediji cenšas panākt – sabiedrības atbalstu un piekrišanu viņu viedoklim, lai ar to vieglāk varētu manipulēt. Televīzija mūsdienās ir kļuvusi ļoti komerciāla un galvenokārt cenšas auditoriju piesaistīt, rādot vairāk nevis to, kas ir svarīgs, bet to, uz ko auditorija vairāk reaģē. Auditorija reaģē uz emocionālu informāciju, tāpēc tās arī komerciālās televīzijās ir vairāk.
Lai gan mediji kultivācijas teoriju varētu izmantot sabiedrības dzīves un stāvokļa uzlabošanai, izplatot sabiedrībā pozitīvas emocijas vai mudinot uz labām darbībām, patiesība ir skarbāka – šī teorija tiek izmantota vairāk peļņas nolūkos, izplatot sabiedrībā Ļaunās pasaules sindromu un padarot sabiedrību par pelēku, vienveidīgu masu, kura nav patstāvīgi spriest spējīga.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register