Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:406195
 
Author:
Evaluation:
Published: 16.06.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 64 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    6
I.  TEORĒTISKĀ DAĻA    9
I.1.  Mobinga jēdziena būtība    9
1.1.1.  Mobinga klasifikācija    12
1.1.2.  Mobinga pazīmes, izpausmes un sekas    14
1.1.3.  Mobinga izplatība skolas vidē un tā risināšanas iespējas    20
1.1.4.  Mobinga profilakse    24
1.2.  Pusaudžu vecuma vispārējs raksturojums    30
1.2.1.  Pusaudžu vecuma krīze    34
1.3.  Pašvērtējuma jēdziens pusaudžu vecumā    37
1.3.1.  Pašvērtējuma attīstība ontoģenēzē    41
1.3.2.  Pašvērtējuma loma starpattiecību attīstībā    44
2.ii.  PRAKTISKĀ DAĻA    46
2.1.  Pētījuma norises gaita un metodiku apraksts    46
2.1.1.  Skolēnu pašizjūta skolā saistībā ar piederības un mobinga problēmas izpausmi    47
2.1.2.  S.Budassi metodika pašvērtējuma līmeņa noteikšanai    48
2.2.  Pētījumā iegūto rezultātu analīze un interpritācija    50
2.2.1.  Ar Budassi metodiku iegūto datu analīze un interpritācija    50
2.2.2.  Anketas rezultātu interpritācija    50
2.2.3.  Skolotāju intervijas rezultātu interpritācija    63
  SECINĀJUMI    70
  LITERATŪRAS SARAKSTS    72
Extract

Pētījuma objekts:
Pusaudžu mobinga un pašvērtējuma saistība.
Pētījuma mērķis:
Izpētīt mobinga īpatnības pusaudžiem skolas vidē saistībā ar pašvērtējumu.
Pētījuma uzdevumi:
1.Izanalizēt psiholoģiskās teorijas un pētījumus saistībā ar mobingu, pusaudžu pašvērtējumu un vecumposmu.
2.Ar anketas un testa palīdzību izpētīt mobinga īpatnības skolas vidē saistībā ar pusaudžu pašvērtējumu.
3.Atlasīt pētījumam atbilstošas metodes, organizēt pētījuma izlasi un veikt izpēti.
I. TEORĒTISKĀ DAĻA
1.1. Mobinga jēdziena būtība
Psiholoģi mobingu definē, kā emocionālus uzbrukumus un asociē to ar terorizēšanu un sekošanu. Sekošana ir psiholoģiskais novārgums, kas ir tāpat kaitīgs un iznīcinošs kā mobings. Tas ir pārdomāts, sistemātisks un pastāvīgs novārgums. Terorizēšana ir novārguma forma skolās un iekļauj fizisku vardarbību, kamēr pārējie mobinga veidi iekļauj verbālu novārgumu un nav atpazīti. Mobingu arī definē kā emocionālu linčošanu, psiholoģisku teroru, psiholoģisku vardarbību, traumu, psiholoģisku apvainojumu, emocionālus uzbrukumus, iebiedēšanu un emocionālu apvainojumu. Pilnu mobinga aktivitāšu darbības sfēru pārskatīja un identificēja Chappel un Di Martino. Darbs tika izdots ar International Labour Office palīdzību referāta formā 1998. gadā ar nosaukumu „Vardarbība darbā”. Mobings, terorizēšana un sekošana ir problēmas, kuras ir atpazītas visā pasaulē un šo problēmu daudz pēta (Chapell, Di Martino, 2006).…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −50,24 €
Work pack Nr. 1243735
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register