Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:501454
 
Author:
Evaluation:
Published: 09.12.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
Extract

Pirmais iespaids veidojas no trīs saskarsmes elementiem, tie ir verbālais – tas, ko runā, pirms saruna ir izveidojusies, veidojot acu kontaktus ar klientu, jo tas norāda, ka viesis ir ievērots, respektēts un uzklausīts. Sakāmais ir jāapdomā, pirms to saka skaļi viesim dzirdot. Jārunā skaidri, labvēlīgā intonācijā, jāizvairās no speciālu terminu lietošanas, jo viesis var pārprast teikto. Jāuzdod tādi jautājumi, lai spētu pareizi izprast viesu vēlmes un vajadzības. Jāizvairās no tādu vārdu lietošanas, kas var radīt viesim negatīvas emocijas, piemēram, „jums vajadzētu”, „es nezinu”, „nav” un tml. Vokālais- kad runā ar viesi, balsij ir jābūt pietiekami skaļai, lai citi varētu dzirdēt, pietiekami skaidrai, lai varētu atšķirt vārdus, un tempa ziņā mērenai, lai var izsekot tam, kas tiek teikts. Ar balsi var ļoti niansēti parādīt attieksmi, tāpēc saskarsmē ar klientu ir jāizvēlas patīkamas un draudzīgas balss tonis. Pirms dod atbildi, ir jāļauj klientam pabeigt sakāmais. Citādi, ja klients tiks pārtraukts, tas liecinās par administratora nepacietību un nepieklājību. Vizuālais- lielu lomu spēlē viesnīcas uzņemšanas dienesta darbinieka izskats un sakoptība. Jo vajadzīgas tikai dažas sekundes, lai klientam dotu graujošu vizuālu triecienu un vēlmi nekad vairs neatgriezties konkrētajā viesnīcā. Tādēļ darba formai vienmēr ir jābūt tīrai un sakoptai, arī kurpēm ir jābūt tīrām, nedrīkst būt nepatīkams sviedru aromāts, matiem ir jābūt tīriem un sakārtotiem, izskatam ir jābūt atturīgam, nedrīkst būt pārāk uzkrītošs, rokas un nagi sakopti. Viesis ir jāsagaida ar laipnu smaidu, jo smaids veicina uzticību uzņēmumam, tā piedāvātajam servisam. Acu kontakts izceļ personāla godīgumu, uzticēšanos un atklātību, taču tas nedrīkst pārāk uzkrītošs, jo pārāk cieši uzlūkot klientu nav pieklājīgi, tas var samulsināt klientu, liecināt par nekaunību, agresiju.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,98 €
Work pack Nr. 1120401
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register