Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:556806
 
Author:
Evaluation:
Published: 01.07.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Not used
Extract

Daudzi efekti līdz noteiktai pakāpei ir mijiedarbība starp sūtītāju un saņēmēju. Daudzi ilglaicīgi masu mediju efekti vispār neiesaista sākuma vai tūlītēju auditoriju, bet ir tikai citas sekundāras reakcijas un atbildes. Makveils arī norāda, ka mediju spēka vai ietekmes konceptu arī ir grūti nodefinēt, jo jebkurā šādā
mēģinājumā vienmēr atklājas caurumi. (McQuail, 2005). Tādējādi pētniekam vajadzētu censties izvairīties no pārāk kategorisku spriedumu izvirzīšanas. Tāpat arī pētniekam pētījumā par masu mediju efektiem ir jāpieļauj arī iespēja, ka pētījumā ir iespējama arī revīzija.
Noslēdzot masu mediju jautājumu, jāsaka, ka masu mediji sabiedrībā bieži vien izpelnās sava veida grēkāža statusu. No vienas puses, masu mediji saņem spiedienu no sabiedrības, kas uzskata, ka masu mediji bieži vien ir kāds glābējs pret visām likstām (McQuail, 2005). Tajā pašā laikā masu medijus vaino pārlieku lielās seksa un vardarbības kultivēšanā, par spīti faktam, ka neskaitāmie pētījumi šajā jomā tā arī nav spējuši līdz galam pierādīt, vai mediju vēstījums var provocēt vardarbību.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,48 €
Work pack Nr. 1340254
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register