Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:897143
 
Author:
Evaluation:
Published: 05.01.2012.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Situācija norisinājās darba procesā. Esot pārdevējas lomā, apkalpoju klientu, kuram bija radušies jautājumi par preci. Komunikācija sākās ar sasveicināšanos, kur es kā adresants sveicināju adresātu pasmaidot un pamājot ar galvu. Uzklausot klienta vēlmes un uzdodot papildjautājumus par interesējošo preci, kopā ar klientu atradām viņam vēlamo preci. Turpinot komunikāciju, klients apmierināts ar iegūto informāciju un preci, to iegādājās un atvadoties devās projām.

Dialogs sākas ar formālu uzrunu – sasveicināšanos, kurai seko acu kontakts un smaids, lai cilvēks justos gaidīts tajā vietā, kur ir ieradies. Sarunu uzsāku es, uzdodot klientam atvērtā tipa jautājumu, lai noskaidrotu ar kādu mērķi viņš te ir ieradies. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register