Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:993684
 
Author:
Evaluation:
Published: 24.08.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 27 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Rezumējums    1
  Ievads    2
1.  Mediju specifika    4
1.1.  Mediju veidi    4
1.2.  Masu mediju funkcijas    5
1.3.  Mediji un sabiedrība    6
1.4.  Mediju ietekmes teorijas    7
2.  Žurnālu specifika    9
3.  Auditorija    11
3.1.  Auditorijas pētīšanas teorijas    13
3.2.  Patēriņa-apmierinājuma auditorijas pētīšanas teorija    14
4.  Pusaudzis no psiholoģijas aspekta    16
5.  Metode    19
6.  Rezultāti    22
7.  Diskusija    24
8.  Secinājumi    26
  Nobeigums    27
  Ieteikumi Puff un Sīrupa veidotājiem    28
  Izmantotā literatūra    29
Extract

Šis gada projekts ir balstīts uz ievadā izvirzīto mērķi: vai jauniešu žurnālos Puff un Sīrups publicētie raksti pilnībā aptver jauniešu intereses un vajadzības. Un hipotēzi: Pusaudžu vajadzības un intereses ietekmē Puff un Sīrupa saturu.
Darbs sastāv no ievada, teorētiskās daļas, kur tika apskatīta mediju specifika, žurnālu specifika, auditorijas teorijas un pusaudzis no psihologijas viedokļa, kā arī praktiskās daļas, kurā 6 mēnešu ietvaros tika pārskatīti divi jauniešu žurnāli – Puff un Sīrups, tika noskaidroti publikāciju temati. Analītiskajā daļā apkopota iegūtā informācija.
Pats galvenais darba gaitā izdarītais secinājums ir, ka jauniešu žurnāli ņem vērā patērētāja vēlmes un intereses. Sīkāk no tā izriet sekojoši secinājumi: Žurnālos tiek publicēti pusaudža vecumam svarīgi temati; Žurnāli cenšas veidot atgriezenisko saiti; Puff publikāciju tematika ir daudzveidīgāka. Darba gaitā tika pierādīta arī izvirzītā hipotēze, ka pusaudžu vajadzības un intereses ietekmē Puff un Sīrupa saturu.
Mediji mūsu dzīvi ietekmē ļoti lielā mērā. Vairumā gadījumu, tieši mediji ir tie, no kuriem mēs uzzinām jaunākās ziņas un aktualitātes. Avīzes, žurnāli, radio un televīzija būtiski ietekmē gandrīz visas sabiedrības dzīves sfēras, jo iespaido sabiedriskās domas veidošanās procesu. Mediju plašā izplatība un intensīvā klātbūtne mūsu ikdienā ir spēka izpausmes faktors, ar kuru nākas rēķināties daudziem gan privātajā, gan arī publiskajā dzīvē. Lielākā sabiedrības daļa ir atkarīga no mediju orientācijas, viedokļa, gaumes un uzskatu svārstībām – no to apzinātās un neapzinātās ietekmes.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1126632
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register