Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:238720
 
Author:
Evaluation:
Published: 16.02.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

1. Sākot nodarboties ar kikboksu, apmācība notiek pakāpeniski. Tas ir patiess spriedums, jo sākumā treneris māca, kā cīnoties pareizi pārvietoties, krist uz muguras u tml. Un tāds spriedums, kā “Iesācēju līmenī apgūst tiešas sitienu tehnikas” ir aplams. Tāpēc ka sitienus sākumā māca pavisam vienkāršā veidā, metot pret sienu bumbiņu no dažādiem ķermeņa stāvokļiem un veicot sitienus pa speciāliem maisiem.
2. Refleksīva un nerefleksīva attiecība. „Es nodarbojos ar kikboksu”. Tā ir refleksīva attiecība, jo, kā es jau minēju, es varu veikt sitienus pa speciāliem maisiem ( nav vajadzīgs 2. cilvēks ). „Es piedalos kikboksa turnīrā ” būs nerefleksīva attiecība, jo tur es jau nevaru spēlēt pats ar sevi, ir vajadzīgs partneris-pretinieks. Simetriskas attiecības piemērs var būt „Turnīra dalībnieks maina stūri”. Tad, protams, viņa pretinieks arī aizies uz pretējo stūri. „Es vinnēju” ir asimetriska attiecība, jo tad es zinu, ka pretinieks zaudēja. Nesimetriskas attiecības piemērs var būt „ Man patika, kā pretinieks uzvedas turnīra laikā ”. Nesimetriska attiecība tāpēc, ka es nezinu vai pretinieks doma to pašu par mani, nezinu patika viņam vai ne.
3. Vienkāršo atributīvo spriedumu iedalījums

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register