Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:673602
 
Author:
Evaluation:
Published: 21.04.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Latviešu valodas stunda sākas ar izlaboto diktātu un domrakstu atdošanu, lai skolēni varētu veikt kļūdu labojumus. Mācību stunda turpinās ar diskusiju un atbildēm uz jautājumiem no mācību grāmatas par stundas tēmu – valodas normām, tieši par žargoniem, paralēli tiek atkārtota mācību viela par iepriekš mācītajām valodas normām.
Diskusijās skolotāja cenšas iesaistīt visus skolēnus. Bērni atbild ļoti aktīvi un pat aizrautīgi.
Tālāk seko uzdevums no skolotāju grāmatas, ko skolotāja kā izdales materiālu ir sagatavojusi katram skolēnam, teksts ir interesants un skolēnam saistošs, ar humoru. Pēc uzdevuma izpildīšanas, tas tiek pārrunāts klasē ar skolēniem. Skolotāja ar skolēniem pārrunā katra žargona nozīmi.
Stundas beigās tiek uzdots mājas darbs no tās pašas darba lapas.
Pēc stundas ar skolotāju pārrunājām tēmas par mācību grāmatām, to pieejamību, valsts izdotajiem standartiem un mācību stundu samazināšanu un kā tas ietekmē mācību darba kvalitāti.

Literatūras stunda tiek organizēta, lai attīstītu un veicinātu skolēna interesi par literāro darbu, radošo pašizpausmi, sekmēt literatūras apguves procesā daudzveidīgu informācijas avotu izmantošanu, veidojot pētnieciskā darba iemaņas. Tas tiek panākts diskutējot par galvenajiem noveles varoņiem un viņu rīcību uz ledus. Skolotāja pievēršas arī plašākiem un filozofiskākiem jautājumiem, piemēram, cilvēks un ledus, cilvēku neapdomība. Skolēnu atbildes ir interesantas un daudzveidīgas
Tālāk seko uzdevums, skolotāja izdala materiālu (darba lapa no mācību komplektā pieejamajām darba lapu komplekta). Uzdevumā dota apkārtējā ainava un lasot tekstu jāatrod kāda tā izskatās naktī un dienā. Skolotāja praktizē individuālo pieeju, kamēr skolēni pilda uzdoto uzdevumu, skolotāja pieiet pie katra, pārliecinās vai uzdevums ir saprasts un neskaidrību gadījumā palīdz.
Stundas beigās tiek uzdots mājas darbs – sacerēt trīs dažādus aprakstus par ziemas nakti jūrā, kas ir viena no interaktīvajām mācīšanas metodēm – stāstu sacerēšana, kas rosina skolēnu iztēli un valodas attīstību.…

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,98 €
Work pack Nr. 1314350
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register