Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:683840
 
Author:
Evaluation:
Published: 04.12.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 1 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Kultivācijas teorija    4
2.  Džordžs Gerbners (George Gerbner)    5
3.  Organizācijas procesa analīze    6
4.  Ziņas sistēmas analīze    7
5.  Kutivācijas analīze    8
6.  Integrēšana    9
7.  Rezonanse    10
8.  Nobeigums    11
9.  Secinājumi/tēzes    12
  Izmantoto informatīvo avotu saraksts    13
  Pielikums    14
Extract

Nobeigums
Veicot referātu esmu noskaidrojusi kas īsti ir kultivācija, kultivācijas teorija, biju izbrīnīta, ka šī teorija jau tika izvirzīta pirms vairākiem gadiem, kad vēl nesen tikai „ienāca“ televīzors, tātad, šīs teorijas pamatlicējs – Džordžs Gērbners bija ievērojis, ka jaunās tehnoloģijas ienākšana tirgū piesaista plašas sabiedrības uzmanību.
Tas, kā tieši televīzija var ietekmēt cilvēkus ir neiedomājami, ja klausoties radio mēs neredzam to, par ko stāsta, tad skatoties televīziju nav iespējams neredzēt to, ko tur rāda, vizuālais materiāls ietekmē cilvēka zemapziņu un, jo vairāk cilvēki skatās ar vardarbību saistītus televīzijas raidījumus, jo vairāk tas arī viņus ietekmē un ne vienmēr ir iespējams apzināties to, kas notiek ar mums tajā brīdī, kad skatāmies pārāk daudz televīzijas raidījumus, kas ir saistīti ar vardarbību, grūti arī pašiem ir novilkt robežu starp to, kad sākam pārāk daudz laiku pavadīt pie televīzora.
Kultivācijas teorijas aizsācējs ir veicis vairāku gadu garumā pētījumus par šo teoriju, par to, kā televīzija ietekmē cilvēkus, kas to skatās pārāk bieži un tikai pēc šiem dudzajiem pētījumiem izvirzījis avu hipotēzi un sācis stāstīt plašākai cilvēku grupai par savu teoriju, kura ir aktuāla vēljoprojām – arī musdienās.
Meklējot informāciju par šo teoriju es iepazinos ar vairākiem informācijas avotiem, taču izmantoju tikai vienu, kurā manuprāt, bija vispašākā informācija par šo tēmu, taču es noskatījos arī dažus video par šo teoriju un man uzreiz kļuva skaidrs, ka televīzija var ietekmēt cilvēkus, ka tā edarbojas uz psihi u.t.t., taču lasot informāciju par šo teoriju es to tik ātri nesapratu un te vēlreiz pierādas, ka vizuāli informāciju ir iespējams uztvert vieglāk nekā dzirdot vai lasot to, vizuālie video uzņēmumi var palikt atmiņā un tos, iespējams, nav tik viegli aizmirst, taču ir jāatcerās, ka katrs mēs esam savādāks un ar katram no mums nformācijas uztveršana un saglabāšana var notikt savādāk.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register