Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:135793
 
Evaluation:
Published: 27.05.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  TEORĒTISKA DAĻA    4
1.1.  PĒTNIECISKAIS APARĀTS    4
1.2  MERČENDAIZINGA JĒDZIENS. DEFINĪCIJA. UZDEVUMI    4
1.3.  PSIHOLOĢIJA    5
1.4.  MŪZIKAS IETEKME    6
1.5.  MŪZIKAS IETEKME UZ JAUNIEŠIEM    8
1.6.  LAIKMETĀ TENDENCES    9
1.7.  JAUNIEŠU IMITĒJOŠA MODE    10
1.8.  MŪZIKA, KĀ MĀRKETINGA TRIKS    11
  SECINĀJUMI    14
2.  PRAKTISKĀ DAĻA    15
2.1.  PĒTĪJUMA METOŽU UN OBJEKTU RAKSTUROJUMS    15
  SECINĀJUMI    25
  NOBEIGUMS    26
  LITERATŪRAS SARAKSTS    27
  ANOTĀCIJA    28
Extract

Palielinājās konkurence, un arī cīņa par patērētāju paliek arvien nežēlīgāka. Vairs nepietiek vienkārši atvērt pazīstamo zīmolu veikalu un cerēt uz ažiotāžu. Pat pazīstamās markas ierašanās Latvijas veikalos nenozīmē lielas pārdošanas. Pie laba ātri pierod, mūsdienu pircējs iemācījās atšķirt labo servisu, interesantus cenu piedāvājumus, izdevīgu preces izkārtojumu, paša veikala atrašanu. Pircējam ir izvēle- šajā veikalā iepirkties, vai aiziet citā. Tāpēc it īpaši jāpadomā, kā nepalaist savu klientu, kā likt viņam atgriezties, iepirkties tikai šajā veikalā.
Jebkuras preces pirkumu cilvēks var plānot, bet var izdarīt arī impulsa iespaidā. Mūsdienu pircējs arvien retāk dodas uz veikalu ar gatavu plānoto pirkumu sarakstu. Galīgais lēmums par preces pirkumu tiek izdarīts tikai tirdzniecības punktā. Kas tad ietekmē šo galīgo produkta, veida vai iepakojuma izvēli? Kāpēc vienā veikalā pircēji impulsīvās preces iegādājas vairāk, un otrā – atkal mazāk? Kur ir jāizvieto produkts, lai tas noteikti tiktu pamanīts? Un ar kādām metodēm var piesaistīt pircēju uzmanību?…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register