Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:289022
 
Evaluation:
Published: 17.05.2011.
Language: Latvian
Level: Elementary school
Literature: 17 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    2
  Ievads    5
1.  Simbolikas veidošanās vēsturiskais pamatojums    6
1.1.  Karogs    7
1.2.  Himna    9
1.3.  Logo    10
2.  Praulienas pamatskolas simbolikas veidošanās un lietošanas izpēte    12
2.1.  Novadpētniecības materiālu izpēte    12
2.3.  Simbolikas lietošana pasākumos    15
2.4.  Praulienas pamatskolas skolēnu pieredzes izpēte piederības izjūtas veidošanā    16
2.4.1.  Pētījuma organizācija un metodes    17
2.4.2.  Pētījuma rezultāta analīze    17
  Secinājumi    22
  Izmantotie informācijas avoti    23
  Pielikums    24
Extract

Analizējot darba hipotēzes pierādīšanai izvēlētos argumentus, var secināt,ka skolēnu piederības izjūtas veidošanu sekmē skolas simbolikas izveide,tās vēstures apzināšana un apguve,kā arī pārdomātas un interesantas tradīcijas simbolikas lietošanai. Pētījums parādīja, ka Praulienas pamatskolā stiprākā puse ir simbolikas izveide un lietošana,bet ir jāuzlabo darbs skolas simbolikas vēstures apguvē.
Izvērtējot pētnieciskajā darbā gūtās atziņas,2008./2009.m.g. laikā jau uzsākti un turpmāk tiks veikti vairāki uzdevumi skolas simbolikas lietošanas pilveidei Praulienas pamatskolā:
1.Izveidoti priekšlikumi simbolikas lietošanas reglamenta izveidei (skat. 7.pielikumu).
2.Izveidots izziņas materiāls par simboliku ievietošanai skolas dienasgrāmatā (skat. 3.pielikumu.).
3.Ierosināts papildināt skolas tradīcijas ar Pateicības dienu,kad notiktu Gada skolēna un olimpiāžu
uzvarētāju fotografēšanās pie skolas karoga.
4.Paredzēts atvērt skolas mājaslapu,kurā būtu izlasāma informācija par simboliku.
5.Ierosināts izveidot skolas nozīmīti ar skolas logo.
Pētnieciskajā darbā gūtās atziņas pilnveidos Praulienas pamatskolas pieredzi simbolikas lietošanā
un dos ieguldījumu skolēnu piederības izjūtas stiprināšanā un skolas tēla veidošanā.

Secinājumi
1. Simboli vēsturiski veidojušies kā atšķirības zīmes. Pazīstamākie simboli ir: karogs, ģerbonis, himna, logo.
2. Skolas simbolika palīdz veidot skolas tēlu,noturīgas tradīcijas un dod iespēju veidot skolēniem piederības izjūtu un lepnumu par savu skolu.
3. Izglītības iestādes mūsdienās nepietiekami novērtē skolu simbolikas lomu skolēna patriotisma veidošanā.
4. Skolēnu piederības izjūtu skolai stiprina zināšanas par skolas simbolikas vēsturi.
5. Lai nostiprinātu simbolikas lietošanas tradīcijas,ieteicams izveidot tās lietošanas reglamentu.
6. Skolas līdzpārvaldei jāuzņemas aktīvāka līdzdalība skolas tēla veidošanā un simbolu izmantošanā šim nolūkam.
7. Pētnieciskā darba rezultātā izstrādāti priekšlikumi simbolikas lietošanas reglamenta izveidošanai un skolas dienasgrāmatas pilnveidei.Tie apspriesti skolēnu līdzpārvaldē un iesniegti skolas direktoram.Ieteikumi palīdzēs pilnveidot Praulienas pamatskolas uzsākto darbu skolas simbolikas lietošanā.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register