Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:409530
 
Author:
Evaluation:
Published: 17.05.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  CILVĒKA RADOŠĀS SPĒJAS UN TO NOZĪME TAUTSAIMNIECĪBĀ    4
1.1.  Cilvēka radošo spēju būtība un nozīme    4
1.2.  Radošās nozares raksturojums    6
2.  CILVĒKA RADOŠO SPĒJU IZMANTOŠANAS PROBLĒMAS    8
  SECINĀJUMI    11
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    12
Extract

SECINĀJUMI
1. Cilvēkkapitāls ir Latvijas svarīgākais resurss, savukārt jaunrade – viens no būtiskākajiem attīstības dzinuļiem.
2. Radošās spējas nav tikai dabas dots talants, bet tās ir iemaņas, kuras ikviens indivīds var apgūt. Radošuma attīstību uzņēmumā ietekmē gan darbinieku personīgās rakstura iezīmes, gan iekšējā organizācijas vide.
3. Radošo spēju pielietošana ir inovācijas procesa pamats.
4. Radošās industrijas rada, attīsta, ražo, izmanto, izrāda, izplata, saglabā produktus, kam piemīt ekonomiska, kultūras un/vai izklaides vērtība.
5. Nākotnē radošo industriju veiksmīgai attīstībai nepieciešams jau izglītības sistēmā runāt par radošuma potenciālu ekonomikā un to, kā radošumu var izmantot biznesā.
6. Kvalificēta un profesionāla darbaspēka pieejamība ir viens no būtiskiem radošo industriju nozares attīstības šķēršļiem, un šī problemātika iespējams kļūs arvien aktuālāka tuvāko piecu gadu laikā.
7. Izglītības sistēma nepietiekami veicina radošumu, ir vāja saite starp izglītības un kultūras procesiem, īpaši bērniem un jauniešiem, kas dzīvo tālāk no kultūras centriem, ir apgrūtināta pieejamība profesionālajai mākslai, kā arī trūkst mērķtiecīgas valsts politikas kultūras pieredzes paplašināšanai un radošuma veicināšanai mūžizglītības perspektīvā.
8. Daudzi uzņēmuma vadītāji pat nepamana, ka viņu darbinieki spēj būt radoši un kreatīvi.
9. Latvijā dizains nav pilnvērtīgi izmantots ražojošu uzņēmumu konkurētspējas paaugstināšanai, un līdz šim nav pilnībā novērtēts dizaina kā inovāciju veicinoša faktora nozīmīgums.

Author's comment
Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register