Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:622120
 
Evaluation:
Published: 12.03.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 12 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
I.  Teorētiskā daļa    4
  Ievads    4
1.  Mediju auditorija    5
1.1.  Auditorijas jēdziens    5
1.2.  Mediju auditorijas tagadne un pagātne    5
1.3.  Auditorija un tās klasifikācija    6
1.4.  Teorija, kas attiecas uz auditorijas pētniecību    7
  Nodaļas kopsavilkums    9
2.  Radio auditorija    10
2.1.  Radio lietošana    10
2.3.  Radio auditorijas mērījumi    12
  Nodaļas kopsavilkums    13
3.  Radio lietošanas paradumi    13
3.1.  Radio lietošanas paradumu tendences    13
3.2.  Klausīšanās vieta    14
3.3.  Vecums    15
  Nodaļas kopsavilkums    15
II.  Praktiskā daļa    16
4.  Pētījuma metode    16
4.1.  Pētījuma metodoloģijas izvēle un tās pamatojums    16
4.2.  Pētījuma metodes izvēle un tās pamatojums    16
4.3.  Respondentu raksturojums un atlases principi    16
4.4.  Aptaujas tips – elektroniskā aptauja internetā, tās raksturojums    17
5.  Pētījumā iegūto datu analīze    17
  Nobeigums    24
  Izmantotā literatūra    26
  Pielikumi    27
Extract

NOBEIGUMS
Par to, ka radio ir viens no veiksmīgākajiem un labākajiem cilvēces izgudrojumiem, šaubu nav, kas pārādījās arī mūsu pētījumā – 124 respondentu no 200 atzina, ka labprāt izmanto radio, lai aizpildītu klusumu, bet tikai 16 no rītiem to klausās piespiedu kārtā.
Iecienītākais radio no rīta, protams, ir „Radio SWH” ar savu nezūdošo vērtību – BB brokastis ar Ufo un Fredi priekšgalā. Šo programmu klausās 32 procenti jeb 64 respodenti, tomēr ar 26 procentiem uz papēžiem min „Radio 101”, kā ari Latvijas Radio 1 – 23 procenti. No šī varam secināt, ka joprojām SWH rīta programmu, ar kuru cilvēkiem jau daudzus gadus asociējas rīta darbi pirms strādīgās dienas sākuma, bet, spriežot pēc mūsu datiem, ir iespējams, ka aina drīz varētu izlīdzināties.
Tieši puse respondentu radio rīta progrmmas klausās 5-6 reizes. Attīstot pētijumu plašākā auditorijā šo jautājumu noteikti vajadzētu nodalīt, kā tieši cilvēki radio tiek klausīts – internetā vai radio, kas vēl vairāk parādītu rīta radio klausīšanās paradumus.
Pie jautājuma, kur radio tiek klausīts pārliecinoši ar attiecīgi 33% abiem atbilžu variantiem pārrāki par pārejām atbildēm bija mājās un automašīnā, kas pilnībā parāda, ka lielākajai daļai aptaujāto tieši dienas sākums ir saistīts ar radio klausīšanos – mājās, darot ik rīta sagatavošanās darba diena, un automašīnā pa ceļam uz ikdienas darīšanām.
62% atzina, ka radio no rītiem klausā kā fonu saviem ik rīta darbiem, bet tikai 20% no respondentiem atzīmēja, ka radio klausīties izvēlas labās mūzikas dēļ, kas mums bija pārsteigums, jo viena no radio asociācijām tomēr ir tieši muzikālas fons.
Radio ir pārdzīvojis gan televīzijas, gan pašlaik pārdzīvo interneta bumu. Neskatoties uz to, ka skeptiķi katru reizi, kad pasaulē ienāk kas jauns, šajā gadījumā televizors un interets, prognozējuši radio klausīšanas galu, bet viss spēlē pilnīgi pretēji teiktajam – pateicoties interneta ienākšanai mūsu ikdienā, tas radio stacijas padarījis vēl pieejamākas, proti, rakstot darbus vai vienkārši sērfojot internetā, ir iespējas savā datorā fonā uzlikt, lai skan radio, tieši tāpēc ir diva veida dati par radio klausījumiem – tie, kas klausās radio pie klasiskajiem aparātiem, pēc kā joprojām rēķina raidstaciju reitingus, un tie, kas radio klausās internetā. Ja salīdzina šīs divas līknes, tad ir vērojamas atšķirības starp raidstaciju reitingiem, jo, piemēram, „Radio 101” auditorijas procents, kas to klausās pie radio aparātiem ir visai niecigs, bet internetā šī aina jau ir daudz, daudz patīkamāka viņiem.
Rīta programmu klausīšanas cilvēkiem jau ir kā rituāls kopš radio ēras pašiem sākumposmiem, un pagaidām nekas neliecina par to, ka kaut kas tuvākajos gados varētu mainīties. Radio pašlaik iet un, visticamāk, arī nākotnē ies roku rokā ar tehnoloģiju attīstību un kļūs vēl spēcīgāks.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,48 €
Work pack Nr. 1330640
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register