Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:880904
 
Author:
Evaluation:
Published: 15.10.2019.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 33 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  ANOTĀCIJA    2
  ANNOTATION    3
  IEVADS    5
1.  REPUTĀCIJA    9
1.1.  Reputācijas jēdziens    9
1.2.  Reputācijas menedžments    11
1.3.  Reputācijas veidošana    12
1.4.  Komunikācijas nozīme reputācijas veidošanā    15
1.5.  Reputācijas nozīme un vērtība organizācijas darbībā    16
1.6.  Reputācijas novērtēšana organizācijā    18
2.  Kultūras centru darbība pašvaldībā    21
2.1.  Bauskas novada pašvaldības struktūra    21
2.2.  Kultūras iestāžu struktūra pašvaldībā    22
3.  Kultūras iestāžu loma sociālajā dzīvē    26
3.1.  Kultūras centru vēsturiskā    26
3.2.  Kultūras centra funkcijas    27
4.  PĒTĪJUMA METODES UN IZLASES APRAKSTS UN PAMATOJUMS    29
4.1.  Bauskas novada kultūras iestāžu novērojums un izvēles pamatojums    29
4.2.  Kvantitatīvās aptaujas izvēles pamatojums    30
4.3.  Kvantitatīvās aptaujas izlase    32
4.4.  Reputācijas indeksa aprēķināšanas metode    34
5.  PĒTĪJUMA REZULTĀTU APKOPOJUMS UN REZULTĀTU ANALĪZE    35
5.1.  Pētījuma pamatojums    35
5.2.  Bauskas novada kultūras centru reputācijas vērtējums vietējo iedzīvotāju skatījumā un rezultātu analīze    36
5.3.  Aptaujas rezultātu analīze    44
5.4.  Bauskas novada pilsētas un pagastu iedzīvotāju skaita apkopojums pret reputācijas vērtējumiem un rezultātu analīze    46
5.5.  Bauskas novada kultūras centru 2016. gada visu pasākumu pret reputācijas vērtējumiem un rezultātu analīze    47
5.6.  Bauskas novada kultūras centru vidējais apmeklējuma skaits 2016. gadā    48
5.7.  Bauskas novada kultūras centru reputācijas indeksi    49
5.8.  Bauskas novada kultūras centru reputācijas indeksu apkopojums un rezultātu analīze    50
  DISKUSIJA PAR TEORĒTISKO LITERATŪRU UN DARBA PĒTĪJUMA REZULTĀTIEM    53
  NOBEIGUMS    56
  IZMANTOTO IENFORMATĪVO AVOTU SARAKSTS    60
  PIELIKUMI    63
Extract

Secinājumi
1. Reputācija kalpo kā organizācijas vizītkarte, tāpēc tās vadībai ir nepārtraukti jādomā par tās uzturēšanu, uzlabšanu un saglabāšanu nākotnē;
2. Laba reputācija uzņēmumam nodrošina atpazīstamību, līdz ar to produktu vai pakalpojumu pieprasījumu;
3. Uzņēmumam ar labu reputāciju ir vienkāršāk aptvert jaunus tirgus, palielināt produktu vai pakalpojumu izmaksas, jo patērētājs, neskatoties uz izmaiņām, lielākoties tāpat atbalstīs jau sabiedrībā atzītu uzņēmumu;
4. Kultūras centriem laba reputācija veicina pasākumu apmeklējumu, to pirktspēju, kā arī piesaista jaunus interesentus ne vien no kultūras centra tuvākās apkārtnes, bet arī no citiem reģioniem;
5. Pozitīva reputācija piesaista gan sabiedrības uzticību, gan kvalitatīvākus darbiniekus;
6. Kvalitatīvas kultūras nodrošināšana sabiedrībai ir ļoti nozīmīga, jo tā izglīto sabiedrību un paplašina redzesloku;
7. Mūsdienās, kad kultūras norišu skaits tikai pieaug, mazajiem kultūras centriem novados un pagastos ir nepieciešams veidot labu tēlu un reputāciju, lai arī iedzīvotāji lauku reģionos būtu ieinteresēti apmeklēt tuvējo kultūras centru organizētos pasākumus;
8. Kultūras centriem nepieciešams veicināt kvalitatīvu kultūras norišu skaitu pagastos. Nav nepieciešams rīkot pasākumus tikai kvantitātes dēļ;
9. Kultūras iestādes ar labāku reputāciju pašvaldībās var ne tikai izvirzīt, bet arī sasniegt augstākus mērķus.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register