Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:885340
 
Author:
Evaluation:
Published: 29.11.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 30 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    3
  Annotation    4
  Ievads    5
  Terminu vārdnīca    6
1.  Globalizācijas process    7
1.1.  Globalizācijas dimensijas    8
1.1.1.  Ekonomiskā dimensija    9
1.1.2.  Politiskā dimensija    10
1.1.3.  Kultūras dimensija    11
1.1.4.  Ideoloģiskā dimensija    11
1.2.  Globalizācijas pretinieki    12
2.  Globalizācija pasaules sporta industrijā    13
2.1.  Sportistu migrācija pasaulē    15
2.2.  Starptautiskie sporta zīmoli    17
2.2.1.  Nike    17
2.2.2.  Mančestras „United”    18
2.3.  Sportisti kā zīmoli    19
3.  Anketa    21
3.1.  Anketas rezultāti    22
3.2.  Secinājumi par anketas rezultātiem    23
  Secinājumi    25
  Izmantotās literatūras saraksts    26
  Pielikums    28
Extract

Secinājumi
Globalizācija ir daudzšķautnains process, kas saistīts ar sociālām, ekonomiskām un citām izmaiņām, kuru rezultātā vairums pasaules valstu un reģionu kļūst savstarpēji ciešāk saistīti un atkarīgi viens no otra. Globalizācijas ietekmi uz sporta industriju var novērot gan no politiskā, gan sociālā, gan kultūras, gan ideoloģijas skatupunkta.
Darba gaitā tika pierādīta izvirzītā hipotēze: „Pasaules sporta industrija ir tieši pakļauta gan ekonomikas, gan politikas, gan kultūras, gan ideoloģijas globalizācijas dimensijām”.
Zinātniski pētnieciskajā darbā tika sasniegti visi izvirzītie mērķi un uzdevumi. Tika pētīti rakstiskie un elektroniskie avoti par mūsdienu sporta industriju un globalizācijas ietekmi uz šo jomu, tas palīdzēja izprast globalizācijas ietekmi uz sporta industriju, kā arī sniedza ieskatu globalizācijas vēsturē un tās iedalījumā.
Tika izveidota anketa, lai konstatētu, vai un cik lielā mērā cilvēki izjūt globalizācijas ietekmi uz savu dzīvi un kāds ir viņu viedoklis par globalizāciju un tās ietekmi sportā.
Zinātniski pētnieciskajā darbā secināts, ka:
1 Globalizācija ir bieži apskatīts jēdziens mūsdienu pasaulē. Nav pieņemts viens globalizācijas iedalījums, līdz ar to katrs autors globalizāciju apskata citādi. Globalizācijai ir sena vēsture, pretēji parastajam uzskatam, tas nav nesen radies process. Globalizācijai ir savi pretinieki.
2 Globalizācijas ietekme uz pasaules sporta industriju ir maz pētīta, lai arī mūsdienās globalizācija spēcīgi ietekmē arī sportu. Par globalizācijas piemēriem sportā var kalpot gan sportisti, kuri tiek izmantoti dažādu uzņēmumu reklāmās un kas spēlē citas valsts sporta klubā, gan uzņēmumi, kas ražo sporta preces.
3 Ņemot vērā anketas rezultātus, secināts, ka cilvēki ir informēti par globalizācijas procesu. Lielākajai daļai nav konkrētas nostājas – par vai pret – globalizācijas jautājumos. Cilvēki ir pamanījuši globalizācijas ietekmi uz sporta industriju. Mūsdienu sporta preču uzņēmumi ir atpazīstami sabiedrībā. Lai arī cilvēki ir informēti par ražošanas procesā iesaistīto darba spēku un metodēm, tas neattur cilvēkus no šo uzņēmumu ražoto preču pirkšanas. Lielākā daļa aptaujāto ir pret pārāk lielu skaitu leģionāru skaitu sporta klubā.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −1,48 €
Work pack Nr. 1247229
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register