Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
12,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:621421
 
Author:
Evaluation:
Published: 25.01.2019.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 9 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Kopsavilkums    3
1.  Produkta raksturojums    5
2.  Uzņēmuma apraksts    7
2.1.  Vispārēja informācija par komercsabiedrību    7
2.2.  Uzņēmuma idejas rašanās    7
2.3.  Uzņēmuma misija un mērķi    8
2.4.  Nozares raksturojums    9
3.  Uzņēmuma darbība    12
3.1.  Uzņēmuma darbības modelis    12
3.2.  Uzņēmuma vadība un personāls    16
4.  Tirgus izpēte un analīze    18
4.1.  Patērētāju un mērķa tirgus analīze    18
4.2.  Konkurentu analīze    20
5.  Komercsabiedrības SVID (SWOT) analīze    23
6.  Mārketinga plāns    26
7.  Riska faktoru analīze    27
8.  Informācija par finansēm    30
9.  Plānoto rezultātu novērtējums    33
  Izmantotā literatūra    34
  Pielikums    35
Extract

MĀRKETINGA PLĀNS
Uzņēmums ShineOnTime veidojot savu mārketinga plānu pievērš uzmanību dažādiem faktoriem - cena, uzņēmuma atrašanās vieta, reklāma, tirdzniecības pārstāvji, dalība izstādēs, tirdzniecības akcijas, atlaižu politika u.c. mārketinga aktivitātes.
Produkta izplatīšana: Klients var pasūtīt savu vesti interneta mājas lapā www.shineontime.lv , tāpēc ir izstrādāts laika plānojums, lai klienti būtu informēti kādā laika periodā saņems savu pasūtījumu. Kā papildus vieta, kur varēs iegādāties un apskatīt preci būs tirdziņā Kalnciema kvartālā un “DesignIsle 2017”.
Produkta cena EUR: 6.06 (vestes pašizmaksa balstoties tikai uz izejmateriāliem) + 10.00 (PEĻŅA)
Uzņēmuma cenu politika ir būtisks elements tirgus stratēģijā. No produkta cenas ir atkarīga tirgus daļas iekārošana. Uzņēmums produkta cenu veido tādu, lai ienākumi segtu visus izdevumus un varētu gūt maksimālu peļņu. ShineOnTime uzņēmumā cena ir viens no svarīgākajiem kvalitātes rādītājiem, ieņēmumu vistiešākais ietekmētājs un viens no konkurences līdzekļiem. ShineOnTime uzņēmums sava produkta cenu nosaka balstoties uz izejvielu izmaksām, neaizmirstot par pieprasījumu, konkurenci un darba samaksu, atrodot vidusceļu, lai būtu apmierināts gan klients, gan uzņēmums. Uzņēmuma noteiktās cenas nepārsniedz konkurentu cenas.
Preces realizācijas stimulēšanas veidi:
Kalnciema kvartāla tirdziņā atnesot savu veco gaismu atstarojošo vesti un nododot to, būs iespēja saņemt atlaižu kuponu 10% vērtībā jaunas ShineOnTime atstarojošas vestes iegādei.
ShineOnTime izveidotajā Facebook.com lapā būs iespēja piedalīties konkursos, kuros būs iespēja laimēt vērtīgas balvas.…

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −12,99 €
Work pack Nr. 1370079
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register