Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:920105
 
Author:
Evaluation:
Published: 21.08.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Mūsdienās robežu nav, un ir gandrīz neiespējami dalīt kaut ko pa plauktiņiem. Tas attiecināms uz pavisam jauno mūziku. Akadēmiskās un džeza mūzikas robežas ir ļoti satuvinājušās. Bieži vien pat no mūzikas nav ne miņas, un tas var būt jebkas. Tomēr vienīgā lieta, kas vēl varētu nodot, ir improvizācija. Lielākajā daļā gadījumu var dzirdēt atšķirību starp akadēmiskās un džeza mūzikas pārstāvju improvizācijām. Bet kopumā man šķiet, ka aiz līnijas, kur beidzas skaņdarbi kā izrakstītas kompozīcijas, beidzas arī iedalījumi. Nemaz nerunājot par absolūto konceptuālismu, kur cilvēki bāž mutē dažādas mūzikas harmonijas grāmatas un rada skaņas, pēc tam meklējot atšķirības, kādas radušās. Un vienmēr jau jāatgriežas pie jautājuma, ko Dišāns ar savu Strūklaku uzdeva jau 1917. gadā – kas vispār ir māksla? Un pie tā, cik garš baltais troksnis katram ir melnais kvadrāts. Vēl, loģiski ir jautāt – kuram tas ir vairāk vajadzīgs - māksliniekam vai klausītājam? Vai pliks koncepts ir augstāka māksla par vienkāršu dziesmu. Vienmēr šķiet, ka vairs tālāk nav kur iet, bet mākslinieka pienākums ir parādīt, ka ir gan. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1340622
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register