Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
7,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:198023
 
Author:
Evaluation:
Published: 16.07.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 4 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija latviešu valodā    4
  Anotācija krievu valodā    5
  Anotācija angļu valodā    6
  Ievads    7
1.  Pētāmās problēmas pamatojums    10
2.  Faktiskā materiāla apkopojums un analīze    11
2.1.  viendiska berzes sajūgs    11
2.1.1.  sajūga vadības pārvads    13
2.1.1.1.  Bezpastiprinātāja hidropārvads    13
2.1.2.  sajūga kopšana un regulēšana    14
2.1.3.  sajūga ekspluatācijas noteikumi un regulēšana    15
2.1.4.  sajūga vadības hidropārvada atgaisošana    15
2.1.5.  sajūga defektu pazīmes un novēršana    16
2.1.5.1.  Sajūga izslīde    16
2.1.5.2.  Sajūga nepilnīga izslēgšanās    17
2.1.5.3.  Sajūga nelaidena izslēgšanās    17
2.1.5.4.  Troksnis sajūgā    17
2.2.  Pārnesumkārba    19
2.2.1.  darbības princips un apraksts    20
2.2.1.1.  Pārnesumkārbas darbības princips un pārnesumskaitlis    21
2.2.1.2.  Pārnesumu pārslēgšanas mehānisms    22
2.2.1.3.  Sinhronizators    23
2.2.1.4.  Sinhronizatora uzbūve un darbība    24
2.2.1.5.  Zobuzmava    27
2.2.1.6.  Trīsvārpstu pārnesumkārba    27
3.  Problēmas risinājums    28
3.1.  Sajūga izgatavotās ierīces detalizēts tehniskais raksturojums    28
3.1.1.  sajūga noņemšana, pārbaude un uzstādīšana    29
3.1.2.  sajūga galvenā cilindra noņemšana un uzstādīšana    32
3.1.3.  četrpakāpju ātrumkārbas detalizēts tehniskais raksturojums    33
3.1.4.  ātrumkārbas izjaukšana un salikšana    34
3.1.5.  ātrumkārbas vārpstu izjaukšana un montēšana    38
3.2.  BMW 316 ātrumkārbas un sajūga mehānisma pielietošana studiju vajadzībām    42
3.3.  Studenta darbs ar sajūga mehānisma sastāvdaļām    44
3.4.  Studenta darbs ar pārnesumkārbas mehānisma sastāvdaļām    45
3.3.1.  sajūga mehānisma sastāvdaļas    46
3.4.2.  pārnesumkārbas mehānisma daļas    47
4.  Ekonomika    50
5.  Darba drošība    52
6.  Nobeigums    54
7.  Izmantotā literatūra    55
8.  Grafiskā daļa    56
Extract

Ievads
Šajā darbā tiks izskatīti jautājumi par automašīnas BMW 316 ātrumkārbas un sajūga darbības principiem un to sastāvdaļām un ar to saistītiem jautājumiem, kas tiks papildināts ar praktisko daļu, kuru pēc tam varēs izmantot, kā mācību līdzekli nākamie šim aroda apmācāmie. Šajā darbā tiks apskatītas sastāvdaļas kā: primārā vārpsta, sekundārā vārpsta, starpvārpsta, sajūga disks, piespiedējdisks un vēl sīkās detaļas, kuras nepieciešamas šajos mehānismos lai izkustinātu automobili no vietas un uzņemtu lielu ātrumu.
Pie mums vairākums pērk nevis jaunas, bet second hand mašīnas, kuras paši savām rokām bieži taisa vai arī ar paziņu palīdzību, un, ja ar atslēdznieku darbiem bieži problēmu nav ( nomainīt piekares elementus, bukses pirkstus utt.), tad, kad runa aiziet par ātrumkārbu vai sajūga mehānismu, tad jau ir vajadzīgas specifiskas zināšanas un iekārtas, jo ātrumkārba satur sevī sarežģītus mehānismus.
Izejot no darba specifikas, darba uzdevums sevī ietver:
a) Pārnesumkārbas sīks apraksts
b) Sajūga mehānisma sīks apraksts
c) Ātrumkārbas un sajūga darbības principu apraksts
d) Ātrumkārbas un sajūga mehānisma izjaukšanas un montēšanas apraksts
1913. gads Karls Rapps (Karl Rapp) netālu no Minhenes bijušajā velosipēdu fabrikā nodibina uzņēmumu Rapp – Motorenwerk ar mērķi ražot lidaparātu dzinējus.
1917. gads Austrieši Franz – Josef Popp un Max Friz pārņem Rappa uzņēmumu un nodēvē par Bayerische Motoren Werke – BMW
1919. gads Izmantojot BMW IV tipa dzinēju Franz Zeno Diemer uzstāda augstuma rekordu – 9760 metrus. Pēc Versaļas līguma noslēgšanas, BMW tiek aizliegts ražot lidaparātu dzinējus, uzņēmums sāk ražot bremzes, ko izmanto dzelzceļa satiksmē.
1920. gads Tiek izveidots BMW logo, kas ir pazīstams līdz mūsdienām. Tiek konstruēts pirmais BMW motocikla “Victoria” motors M2 B 15.
1922. gads BMW atsāk lidaparātu dzinēju ražošanu. Tiek uzcelta pirmā BMW rūpnīca.
1923. gads Sāk ražot pirmo BMW motociklu R 32, tā maksimālais ātrums bija 95 km/h. Trīs gadu laikā tika saražoti 3090 motocikli.
1928.gads BMW nopērk automobiļu rūpnīcu Eizenahā, kur sāk ražot automašīnas Dixi. Pirmais Dixi bija bez jumta apgādāta ar 4 cilindru motoru, kas sasniedza 15 zirga spēkus. Maksimālais ātrums bija aptuveni 80 km/h.
1932. gads Tiek sākts ražot pirmo “īsto” automašīnu – BMW AM4. Modeli pilnībā ražo BMW. Tas ir ar 4 cilindru motoru, kas sasniedz 20 zirga spēkus un tā maksimālais ātrums ir 80 km/h.
1933. gads Sāk ražot pirmās BMW 6 cilindru motora automašīnas ar 30 zirga spēkiem, kas spēj sasniegt 90 km/h.
1936. gads Sāk ražot BMW 328, kas bija populārākais pirms kara BMW automobilis. Tas tika ražots kā sacīkšu automobilis, bet strauji kļuva populārs arī kā ikdienas transportlīdzeklis. Automobilim bija 6 cilindru motors, 80 zirga spēki, tā maksimālais ātrums bija 150 km/h.
1937. gads BMW jau atkal iekļūst rekordu grāmatā. Ernsts Henne (Ernst Henne) sasniedz pasaules ātruma rekordu uz motocikla – 279,5 km/h. Šis rekords saglabājās aptuveni 2 dekādes.
1945. gads Pēc otrā pasaules kar BMW uzņēmums ir sairis. Rūpnīca ir drupās vai demontēta. Ražošanas darbi apstājušies. Pēc pasūtījuma tika ražoti karam nepieciešamie lidmašīnu dzinēji un raķetes.
1949. gads BMW atgriežas, Ņujorkā prezentējot pirmo motociklu kopš 1941. gada.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,48 €
Work pack Nr. 1127315
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register