Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:792119
 
Author:
Evaluation:
Published: 30.10.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Eļļošana zem spiediena. Vidējas, lielas un mazas jaudas kuģu dīzeļmotoros pielieto galvenokārt eļļošanu zem spiediena. Izšķir eļļošanu ar zemu spiedienu (līdz 5 ata) un augstspiediena eļļošanu (līdz 50 ata un vairāk).
Zemspiediena (cirkulācijas) eļļošanu uz kuģiem lieto visbiežāk, jo tas ir visdrošākais eļļošanas veids. Eļļa zem spiediena līdz 5 ata nepārtraukti cirkulē slēgtā sistēmā. Eļļas sūknis padod eļļu pa cauruļvadiem uz visām berzei pakļautām daļām. Izstrādātā eļļa satek karterī. Pēc eļļas attīrīšanas tā atkal tiek dzīta maģistrālē. Kad eļļa plūst pa berzes vietām, tā sakarst, tāpēc sistēmā ieslēgts eļļas dzesētājs, ko apskalo jūras ūdens. Normāla spiediena uzturēšanai spiediena maģistrālē ieslēgts redukcijas vārsts. No eļļas maģistrāles pa cauruli eļļu padod uz kloķvārpstas pamatgultņiem, no kurienes eļļa pa kloķvārpstas urbumu aizplūst uz klaņa gultni un pa klaņa urbumu tālāk uz virzuļa pirkstu. Pirms dzinēja iedarbināšanas sistēmā jāpaaugstina spiediens, ko panāk ar rokas vai elektrisko sūkni. …

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register