Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:517716
 
Evaluation:
Published: 22.10.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Used
Extract

Uzņēmums „Līcis” savā darbībā balstās uz šīm abām ķēdēm, jo uzņēmums iegādājas produkciju, kuru uzglabā noliktavās, ražo produkciju, pārdot to lieltirgotājiem, kuri to nogādā veikalos.
Loģistikas pirmā funkcija ir piegādāt patērētājam pieprasīto preci vajadzīgā daudzumā, noteiktā laikā un vietā.1
Pats nozīmīgākais servisa raksturojums ir pieprasīto preču klātbūtne pārdevēja noliktavā. Pircējs var ne tikai aplūkot un izpētīt konkrēto preci, bet arī nekavējoties to iegūt. Šī iemesla dēļ pārdevēja uzņēmuma servisa līmeni raksturo, pirmkārt, bilance starp doto preču pieprasījumu un preču krājumiem, t.i., varbūtība, ka pieprasījums tiks apmierināts nekavējoties no pārdevēja noliktavas, neatliekot pieprasījuma izpildi uz vēlāku laiku. Pārdevēja deklarācija, ka, piemēram, 98% gadījumā pieprasītās preces būs veikala noliktavā (servisa līmenis ir 98%), ir nozīmīgs faktors pirmsdarījuma servisā un vienlaicīgi arī reklāma konkurences cīņā.2…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register