Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:977639
 
Author:
Evaluation:
Published: 23.12.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 16 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
1.  Gaisa transports    4
1.1.  Raksturojums    4
1.2.  Attīstība    4
1.3.  Pasažieru aviopārvadājumi    5
2.  Aviotransporta apkalpošanas aspekti    6
2.1.  Apkalpošanas klases    6
2.2.  Aviolīniju pakalpojumi    6
3.  Gaisa transporta raksturojums Latvijā    8
3.1.  Starptautiskā lidosta „Rīga”    8
3.1.2.  Lidostu apkalpojošās aviokompānijas    9
3.1.3.  Tūrisma statistika    10
3.1.4.  Lielākais un mazākais gaisa kuģis    11
3.2.  Citas lidostas    12
3.2.1.  Liepājas lidosta    12
3.2.2.  Ventspils lidosta    13
4.  Aviokompānijas „airBaltic’’ darbības analīze    14
4.1.  Aviokompānijas apraksts    14
4.2.  Aviokompānijas piedāvājums    15
4.3.  Gaisa flote    15
4.4.  Darbības statistika    16
4.5.  „airBaltic” reisu pasažieru aptauja    17
  Secinājumi un priekšlikumi    21
  Izmantotās literatūras un datu avotu saraksts    22
  Pielikumi    23
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
1. Avioceļojumi pēdējo gadu laikā ir padarījuši vidēji tālus un tālus galamērķus viegli pieejamus. Tas ir ļoti pozitīvi ietekmējis starptautisko tūrismu Latvijā par ko liecina izpētīte statistikas dati.
2. Gaisa transporta nozare sniedz drošu, kvalitatīvu un pieejamu gaisa satiksmes pakalpojumu Latvijas iedzīvotājiem. Gaisa transporta sektors sniedz lielu peļņu.
3. Latvijā ir vairākas lidostas, no kurām lielākā ir Starptautiskā lidosta ‘’Rīga’’. Lidostas apkalpoto pasažieru skaita pieauguma ietekmē ar katru gadu pieaug gaisa transporta nozares pievienotā vērtība, jeb ieguldījums Latvijas ekonomikā. Turklāt tā veicina nodarbināto skaita pieaugumu valstī un pārliecina, ka uzsākto lidostas „Rīga” attīstību ir lietderīgi turpināt.
4. Apmēram 20 aviokompānijas apkalpo Rīgas lidostu un šis skaits pieaug.
5. „airBaltic” ir pirmā Baltijas aviosabiedrība, kas uzsākusi lidojumus no citām valstīm. Aviokompānija paplašina piedāvāto galamērķu skaitu un piedāvājuma klāstu, kas labi ietekmē tūristu skaitu Latvijā.
6. Pēc autora paveiktas aptaujas var liecināt kā „airBaltic ” ārzemju pasažieriem interese Latvija kā tūrisma valsts. Viņi labi novērtē aviokompānijas piedāvātas cenas, atlaides un lidojumu piedāvājumus. Starptautiskas lidostas „Rīga” darbība apmierina 96% no visiem respondentiem, kas liecina par to, ka tūristiem veidojas labs tēls par Rīgas lidostu.
7. Gaisa transports ir perspektīvs un to ir jāattīsta, jo pēc autora domam, tieši gaisa transports ir nākotnes transporta veids.
8. Latvijā gaisa transporta nozari iespējams attīstīt vairāk, jo Latvijas lidostas atbilst starptautiskajiem standartiem. Un starptautiskas lidostas ‘’Rīga’’ galvenais mērķis, kļūt par vienu no vadošajiem Eiropas un Baltijas jūras reģiona valstu aviācijas pasažieru un kravu apkalpošanas centriem, tāpēc Satiksmes ministrijai ir jāveic visus nepieciešamos pasākumus, lai radītu priekšnoteikumus straujai gaisa transporta sistēmas attīstībai.
9. Lai lidosta „Rīga“ veidotos par nozīmīgu Eiropas gaisa satiksmes tranzīta centru, ir jāuzbūvē jauns terminālis un būtiski jāpaplašina un jāpārstrukturizē pārējā esošā lidostas „Rīga“ infrastruktūra. Jāpaplašina neaviācijas pakalpojumu sniegšanas klāsts, tādējādi rodot papildus līdzekļus lidostas „Rīga“ attīstībai.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register