Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:147982
 
Author:
Evaluation:
Published: 25.04.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 1 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Uzņēmuma juridiskais statuss un īpašuma daļa    4
  Uzņēmuma mērķi    5
  Darbības izvirzīto mērķu sasniegšanai    5
  Preces apraksts    5
  Nepieciešmība pēc izvēlētās preces    6
  Pircēju piesaistīšana produktam    6
  Cenu noteikšanas princips    6
  Izejvielas    6
  Klientu raksturojums    7
  Klientu atrašanās vieta    7
  Kāpēc klienti izvēlēsies tieši šos tērpus    7
  Klientu prasību nodrošināšanas izpild    7
  Veikala darbības efektivitātes un klientu apmierinātības novērtēšana    8
  Aptuvenais klientu skaits    8
  Pieprasījuma prognozes    8
  Pieprasījums pēc orģināla apģērba vienmēr būs liels    8
  Nozīmīgākie konkurenti    8
  Manas vājās un stiprās puses, salīdzinot ar konkurentiem    9
  Manu piedāvāto apģērbu atšķirība no konkurentiem    9
  Organizācijas struktūra    9
  Datu bāzes projektēšana    10
1.  Tabulas veidošana    10
2.  Pieprasījuma veidošana    12
3.  Jaunas formas izveide    13
4.  Jauna pārskata veidošana    14
5.  Tabulu sasaistīšana    16
6.  Makrokomandu veidošana    19
  Atzinums    21
  Literatūras saraksts    23
Extract

Apģērbu veikals (SIA) „ELEMENTS ir uzņēmums ar ierobežotu atbildību, kura mērķis ir piedāvāt pircējiem orģinālus, vēl nevienam neesošus, jauno tērpu dizaineru apģērbus, kuri pārdošanā būtu pieejami no 1-3 eksemplāriem. Veikala piedāvātā prece ir dažnedažāda, sākot ar ikdienas apģerbu un beidzot ar grandioziem vakartērpiem. Veikala mērķauditorija ir gan sievietes, gan vīrieši ar vecuma ierobežojumu no 16 līdz 70 gadiem.
Apģērbu veikala novietojums ir plānots kādā no lielveikaliem pilsētas centrā, tā ir visizdevīgākā vieta veikalam, jo šādās vietās dienas laikā apgrozās tūkstošiem cilvēku, kā rezultātā daļa no garāmskrienošajiem cilvēkiem kļūst par potenciālajiem mana veikala klientiem.
Galvenie uzņēmuma konkurenti ir jebkurš apģērbu veikals kā, piemēram, Adilisk, Big Bok, Apranga, Madona, Cubus, Be you, Cartini, Esprit, Ella, Fashion Point un daudzi citi.
Veicot kredītresursu aprēķinu, es secināju, ka manam uzņēmumam ir vajadzīgs 110900$ liels sākumkapitāls. SIA „ELEMENTS sākumkapitāls tiks veidots no 50% paškapitāla (tas ir no 55500$) un 50% kredīta aizņēmuma no „Parex bankas” (tas ir 55500$).
Praktiskie aprēķini parāda, ka uzņēmums iegūst peļņu sākot ar 2. gadu, līdz ar to var secināt, ka teorētiski SIA „ELEMENTS būs dzīvotspējīgs uzņēmums.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register