Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:328547
 
Author:
Evaluation:
Published: 04.03.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Extract

Secinājumi
Iespējams, nav pārsteidzoši, bet numuriņa rezervēšanas intensitāte bija lielāka gadījumos, kad atsauksmes vairāk bija pozitīvi tendētas, nekā negatīvi, es varētu tikai piekrist, pēc savas pieredzes varu teikt, ka liela nozīme ir pozitīvju atsauksmju vairākumam.
Izvirzītās hipotēzes apstiprinājās, atsauksmes būtiski ietekmē cilvēka izvēli, pirms rezervēšanas, cilvēki noteikti apskatīs atsauksmes, tādēļ uzņēmumam svarīgi ir pieņemt jebkādu kritiku un attīstīties, kā arī risināt problēmas, ja tādas radušās arī pēc pakalpojuma saņemšanas, lasot sava uzņēmuma atsauksmes, ir svarīgi atrast kontaktu ar neapmierinātu klientu un komunicēt.
Zinātniskajā rakstā pierādīts, ka cilvēki vairāk uztver un atceras negatīvu informāciju, nekā pozitīvu.
Kā arī saprotamāks ir vērtējums pēc ciparu skalas (1-5), pēc attiecīga vērtējuma, cilvēki vairāk izprot, kas viņus sagaida un ērtāk ir iespējams pārskatīt informāciju.
Balstoties uz pētījumu, menedžeri, var rīkoties un attīstīt servisa un darbinieku kvalitāti, pozitīvi iespaidojot nākamos klientus.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register