Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
8,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:366698
 
Evaluation:
Published: 27.04.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 35 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Kopsavilkums    4
  Summary    5
  Zusammenfassung    6
  Ievads    7
1.  Uzziņu portālu darbības pamatprincipi    9
1.1.  Produkts un mērķauditorija    10
1.2.  E-komercija un peļņas gūšanas mehānismi    13
1.3.  Uzziņu informācija un kartogrāfija    16
1.3.1.  Karte kā informācijas avots un digitālā kartogrāfija    16
1.3.2.  Interneta termināls – mērķauditorija, pielietojums un ārvalstu pieredze    19
2.  Uzziņu portālu attīstība Latvijā un to izmantotās tirgus stratēģijas    21
3.  Tirgvedības stratēģijas teorētiskie aspekti    24
3.1.  Situācijas analīze    24
3.2.  Plānošanas posms    26
3.3.  Ieviešanas un realizēšanas posms    28
4.  Interaktīvo karšu un uzziņu portāla Uzkartes.lv tirgvedības izvērtējums un plānošana    30
4.1.  Interaktīvo karšu un uzziņu portāla Uzkartse.lv raksturojums    30
4.2.  Situācijas analīze    32
4.2.1.  Makro vides analīze    32
4.2.2.  Mikro vides analīze    33
4.2.3.  Stratēģiskās iespējas    37
4.3.  Plānošana un mērķu noteikšana    38
4.3.1.  Ilgtermiņa mērķi    38
4.3.2.  Īstermiņa mērķi    39
4.3.3.  Uzņēmuma mārketinga politika    39
4.3.4.  Alternatīvo stratēģiju attīstīšana    40
4.3.5.  Mērķa tirgu prioritizēšana    40
4.3.6.  Konkurētspējīgā stratēģija    42
4.3.7.  Pozicionēšana    42
4.4.  Rīcības plāns un ieviešana    43
4.4.1.  Cenu politika    44
4.4.2.  Izplatīšanas politika    45
4.4.3.  Rīcības plāns vienam gadam    45
4.5.  Kontrole un monitorings    48
  Nobeigums    50
  Izmantoto avotu saraksts    52
Extract

Uzkartes.lv tirgvedības stratēģijas izstrāde ir kā turpinājums iepriekšējā gadā izstrādātajam gada projektam 3* viesnīcu konkurētspēja Rīgas pilsētā, taču šogad, nemitīgi interesējoties par mārketinga sfēru un daļēji tajā arī darbojoties, darba autors ir izvēlējies veikt jau padziļinātu, konkrētā uzņēmuma – interaktīvo karšu un uzziņu portāla www.uzkartes.lv - tirgvedības stratēģijas izstrādi.
Tirgvedības stratēģijas izstrādē tiek izdalītas piecas lielas fāzes.
Darba pirmajā fāzē galvenokārt tiek apskatīti teorētiskie aspekti, kas ir pamats praktiskajai daļai. Šeit darba autors ir pieskāries tādām tēmām, kā interneta portāla pamatprincipiem, to attīstības tendencēm pasaulē un Latvijā, mērķauditorijām, kas lieto internetu (arī to dalījumam), kā ekonomiskajiem darījumiem, kas tiek veikti tiešsaistē jeb e – komercijai un to peļņas gūšanas mehānismiem.
Tā kā Uzkartes.lv galvenā vērtība ir interaktīvā karte, autors darbā arī ir devis atbildes uz tādiem jautājumiem, kas ir karte, kādiem mērķiem un kas galvenokārt izmanto uzziņu informāciju un kartogrāfiju. Sniegts ir arī ieskats ĢIS tehnoloģiju darbībā un tās nepieciešamību cilvēka ikdienā.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register