Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:725117
 
Author:
Evaluation:
Published: 24.10.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 14 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Saturs    3
  Anotācija    4
  Annotation    5
  Аннотация    6
  Ievads    7
1.  Spēļu teorijas attīstības vēsture    10
2.  Lēmumu pieņemšana    12
3.  Spēļu formas    16
3.1.  Spēļu piemēri    16
3.2.  Spēles normālforma    17
3.2.  Neša līdzsvars    18
3.3.  Spēles ekstensīvā forma    22
4.  Spēļu iedalījums    26
4.1.  Iedalījums pēc spēlētāju skaita    26
4.2.  Iedalījums pēc stratēģiju skaita    27
4.3.  Sinhronas (simultaneous) un secīgas (sequential) spēles    27
4.4.  Spēles ar pilnīgu vai nepilnīgu informāciju    27
4.5.  Konstantas un mainīgas summas spēles    28
4.6.  Kooperatīvās un nekooperatīvās spēles    31
4.7.  Simetriskas spēles    31
5.  Spēļu piemēru apskats    33
5.1.  Cietuma dilemma    33
5.2.  Dzimumu cīņa    35
5.3.  Trīs cilvēku duelis    36
5.4.  Monētu spēle    37
6.1.  Monētu spēle    39
6.2.  Dzimumu cīņa    42
6.1.  Programma Neša līdzsvara atrašanai    47
  Secinājumi uz priekšlikumi    53
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    54
  Galvojums    56
  Pielikumi    57
  Monētu spēles programmas kods    57
  Dzimumu cīņas programmas kods    61
  Programma Neša līdzsvara atrašanai    69
  Pamācība interaktīvo materiālu startēšanai    81
Extract

Spēļu teorija ir konfliktu risināšana, izmantojot matemātiskās metodes. Tai ir pielietojums ekonomiskos, politiskos, ekoloģiskos un sociālos procesos, kā arī matemātikā un militārajā stratēģijā. Par tās nozīmību liecina divas piešķirtās Nobela prēmijas ekonomikā.
Darba mērķis ir izanalizēt spēļu teorijas pielietojumu lēmumu pieņemšanā, tās pielietojumu ekonomikā un izstrādāt interaktīvus piemērus, izmantojot programmēšanas valodas Java apletus.
Darbā apskatīta spēļu teorijas attīstības vēsture, lēmumu pieņemšana, spēļu formas (ekstensīvā un normālforma), iedalījums (iedalījums pēc spēlētāju un stratēģiju skaita, sinhronas un secīgas spēles, spēles ar pilnīgu un nepilnīgu informāciju, konstantas un mainīgas summas spēles, kooperatīvās un nekooperatīvās spēles, simetriskas spēles), un populāri spēļu piemēri (cietuma dilemma, dzimumu cīna, trīs cilvēku duelis un monētu spēle) un izveidoti trīs interaktīvi materiāli – programma Neša līdzsvara atrašanai, monētu spēle un dzimumu cīņa.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register