Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:915135
 
Evaluation:
Published: 31.03.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 10 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  JAUNIE MEDIJI    2
  JAUNO MEDIJU INDUSTRIJA    3
  Jauno mediju kultūras centrs RIXC    3
  Jauno mediju māksla    4
  Jaunie mediji un mārketings    5
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    7
Extract

Jaunie mediji un mārketings
Sociālie tīkli un jaunie mediji nav mainījuši reklāmas industriju, bet gan reklāmas komunikācijas veidu. Tie ir devuši iespēju auditorijai paust savu viedokli, piedalīties reklamēšanā, kā arī mazliet selektēt, kādu uzņēmumu reklāmu saņemt. Agrāk bija tikai vienvirziena komunikācijas reklāma, kas kliedza virsū un visbiežāk pārtraucu patērētāju kādā darbībā. Pārtrauca skatoties filmu, pārtrauca pāršķirot žurnālu un visbiežāk – bez mūsu atļaujas. Jaunie mediji to visu ir mainījuši.
Jaunie mediji dod iespēju uzņēmumiem reklamēties daudz lētāk un salīdzinoši arī ērtāk. Interneta vietnēs ievietoti dažnedažādi baneri, uzsaukumi, kas piesaistītu potenciālo patērētāju ir mazāk kaitinoši un uzbāzīgi kā televīzijā. Daudzi uzņēmumi arī izveidojuši savas mājas lapas, kas savā ziņā darbojas arī kā reklāma, līdztekus cilvēku informēšanai par uzņēmumu, tā jaunumiem utt.
Jaunie mediji sniedz plašas iespējas reklāmas veidošanā. Apvienojot jauno mediju tehnoloģijas ir iespējams radīt pārliecinošas, profesionālas reklāmas, kas paceļ uzņēmuma tēlu.
iMedia piedāvā kompleksus mārketinga pakalpojumus, kas savu efektivitāti jau pierādījuši ASV, Eiropas un Āzijas tirgos.
iMedia darbojas profesionāla komanda, kas piedāvā interneta mārketinga pakalpojumus visa veida uzņēmumiem. Jebkurš uzņēmums mazs, vidējs vai liels, kurš vēlas saviem klientiem internetā nodot aktuālo informāciju mērķa auditorijai, kā arī pārdot preces un pakalpojumus labākā un inovatīvākā veidā, iegūstot no tā maksimālu peļņu no investīcijām, visefektīvāk to veiks ar iMedia palīdzību.
Uzņēmuma mērķis ir veicināt Interneta marketinga sfēras attīstību Latvijā, iepazīstinot Latvijas uzņēmumus ar jaunām iespējām un inovācijām interneta mārketinga sfērā.

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register