ITIL V3
1. Kādi ir Deminga cikla četri soļi ? / The four stages of the Deming Cycle are?
Plāno, dari, pārbaudi, rīkojies / Plan, Do, Check, Act
2. Pieejamības pārvaldības galvenais uzdevums ir ? / The main objective of Availability Management is?
Nodrošināt, ka pakalpojuma pieejamība sakrīt ar vai pārsniedz saskaņotās biznesa vajadzības / To ensure that service availability matches or exceeds the agreed needs of the business
3. Par kuru no šīm aktivitātēm atbild Pakalpojuma līmeņa pārvaldība ? / Which of the following activities is Service Level Management responsible for?
Klientu orientēta pakalpojumu kataloga izveide / Create a customer facing service catalogue
4. Incidentu pārvaldība rada biznesam vērtību ? / Incident Management has a value to the business by?
Veicinot incidentu ietekmes samazināšanu / Contributing to the reduction of impact
5. Kas ir bāzlīnijas noteikšanas galvenais mērķis ? / What is the main reason for establishing a baseline?
Vēlākai salīdzināšanai / For later comparison
6. Kāda ir pareiza notikumu secība izvēloties tehnoloģijas rīku ? / Which is the correct sequence of events in the selection of a technology tool?
Prasības, Izvēles kritēriji, Produkta novērtēšana, Produkta izvēle / Requirements, Selection Criteria, Evaluate Product, Select Product
…