Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:992183
 
Evaluation:
Published: 02.04.2014.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 5 units
References: Not used
Extract

Mūsu iepriekš veiktā pētījuma rezultāti parādīja, ka pastāv statistiski nozīmīgas atšķirības sarakstes dalībnieku attiecību novērtējumā starp grupu, kurā stimulmateriālā tika izmantotas „emocijzīmes” un grupu, kurā stimulmateriālā „emocijzīmes” netika izmantotas.
Bez „emocijzīmēm” lielākā daļa cilvēku nevar pareizi uztvert emocijas, attieksmes un nodomus. Kad tajā pašā tekstā tiek lietotas „emocijzīmes”, tad saņēmējs sāk uztvert ziņu savādāk. „Emocijzīmes” ļauj saņēmējam korekti saprast emociju līmeni un virzienu, attieksmi un uzmanības izpausmi (Lo, 2008). Komunicējot ar interneta starpniecību, vīriešiem un sievietēm ir atšķirīga „emocijzīmju” uztvere un lietošana (Punyanunt-Carter, Hemby, 2006). Lielākā daļa „emocijzīmju”, ko lieto sievietes, ir ar humora nozīmi, savukārt vīrieši vairāk lieto „emocijzīmes”, lai izteiktu sarkasmu un ķircinātu (Wolf, 2000).
Pētnieki uzsver, ka „emocijzīmes” pēc būtības ir grafiski attēli, bet grafika papildina tekstu un padara to pievilcīgāku (Walther, D’Addario, 2001).

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,48 €
Work pack Nr. 1338368
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register