Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
8,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:643362
 
Author:
Evaluation:
Published: 29.05.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Tirgus analīze    4
1.1.  Uzņēmuma apraksts, produktu konkurējošās priekšrocības    4
  Akciju sadalījums pa īpašnieku veidiem    4
1.2.  Makrovides analīze    5
1.3.  Tirgus raksturojums, lielums, attīstība    6
  Vienkāršā metode    6
  Virknes attiecību metode    6
1.4.  SWOT analīze    7
1.5.  General Electric modelis    11
2.  Konkurentu un konkurences analīze    13
3.  Uzņēmuma iekšējā analīze    15
3.1.  Segmentēšana    17
3.2.  Mārketinga mix elementi pēc to svarīguma pakāpes    19
3.3.  Produkts    20
3.4.  Cena    20
3.5.  Sadale    20
3.6.  Virzīšana    20
3.7.  Pozicionēšana    21
4.  Misija, stratēģija, vērtības    22
5.  Plāns stratēģijas īstenošanai    23
5.1.  Pasākumu plāns 2007.gadam    23
6.  Secinājumi    24
7.  Priekšlikumi    25
8.  Izmantotā literatūra    26
Extract

Šajā kursa darbā veikta uzņēmuma A/S “Valmieras piens” mārketinga vides, konkurences un nozares analīze, kā arī stratēģiju noteikšana un darbības plānošana.
A/S “Valmieras piens” ir viens no līderiem piena pārstrādes jomā Latvijā.
Starp piena pārstrādes un ražošanas nozarē darbojas ļoti daudz uzņēmumu gan vērā ņemamu konkurentu, gan ne tik lielu, tādēļ ir vienkārši salīdzināt A/S “Valmieras piens” ar citiem tirgus dalībniekiem.
Darbā nedaudz iekļauti arī Eiropas Savienības radītie draudi un iespējas, pagaidām gan šie aspekti būtiski neietekmē A/S “Valmieras piens” darbību.
Pētījumi veikti Latvijas tirgū un apskatītas Eiropas Savienības iespējas.
Darba mērķi ir noskaidrot A/S “Valmieras piens” pašreizējo vietu piena pārstrādes un ražošanas nozarē, kā arī noskaidrot stiprās un vājās puses. Darbā ir mēģinātas atrast metodes, kā prognozējot tirgus attīstību varētu panākt A/S “Valmieras piens” turpmāku izaugsmi.
Darbā iekļautas šādas pētījumu metodes:
General Electric modelis
Paplašinātā SVID analīze
Segmentēšana
Pozicionēšana
Pircēju rīcības modelis
Ņemot vērā rezultātus darba beigās ir izdarīti secinājumi un priekšlikumi.
Darbā iekļautas matemātiskas formulas, tabulas, grafiskās pētījuma metodes.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register